• Anonym (M)

Accepterar inte bonusbarnet

Det här tog nästan priset i alla hatabonusbarntrådar här. Här måste du agera snabbt ts. Det är din förbannade skyldighet att söka hjälp för ditt beteende NU. Inte om en vecka, ett år eller aldrig. NU. För varje dag som går så skadar du det här barnet så innerligt i själen. Inget barn ska växa upp såhär och bli så illa behandlad hemma. Ditt beteende är sjukt ts och det vet du innerst inne annars hade du inte skrivit här. Men du måste sluta med detta med en gång. Eller flytta ut omgående!

Fy fan. Mår illa av hur del barn har det hemma. Att inte barnets pappa tagit tag i detta är fan ännu värre. Ge nu fan i att medverka till detta barns förstörda självkänsla och livsglädje en enda dag till! Sök hjälp nu!

• Anonym (M)
    Drottningen1970 skrev 2021-11-21 10:52:20 följande:

Du har aldrig funderat på att detta barns extrema behov av närhet och bekräftelse kan vara ett direkt resultat av att bo under samma tak som en vuxen som inte tål barnet? Som aktivt avbryter en rolig lek med syskonet, som inte är rättvis, som ser det lilla barnet som ett svart får (horribelt)

Det är såklart situationen som skapar denna otrygghet hos barnet.

Precis! Det är ju såklart såhär det är ts. Hur i helvetet kan man som vuxen människa inte fatt det?

Och att du avbryter syskonens lek är så elakt så det är inte klokt. Stackars barn som har en sån vuxen i hemmet. Stackars ALLA era barn.
  • Anonym (M)
    Anonym (Donna) skrev 2021-11-21 17:44:33 följande:

Jag hade inte heller orkat med ett barn som håller på så där. Var hon lika jobbig innan ni fick ert gemensamma barn?

Hade ni inte haft barn ihop så hade mitt självklara råd varit att du skulle flytta, men det är ju inte så lätt nu.

Har denna flicka n styvfar hos sin mamma? Hur fungerar det mellan dem ispfall?

Det finns verkligen såå många kvinnor som inte borde vara i närheten av barn. Du och ts inkluderat. Fy fan så vidrigt, okunnigt och lågbegåvat att inte förstå den mest basala barnpsykologin. Ni är ju helt tomma i huvudet.
  • Anonym (M)
    pearwom skrev 2021-11-21 23:29:55 följande:

Jag förstår dig. Har också ett bonusbarn på 10 år som är så sjukt curlad och bortskämd. Har haft problem med situationen länge.. Jag stör mig på allt barnet gör. Blev inte lättare när jag fick mitt första barn i år. Det har gått så långt att jag undviker att äta måltider med sambon och hans son pga orkar inte med barnet. Jag åker iväg för att slippa vara hemma. Det är bara ångest varannan vecka och en känsla av att behöva känna sig obekväm i sitt eget hem.

Din partner curlar sönder sitt barn så pass att du inte kan hantera det på ett vuxet sätt? Och DÅ går du och ser till att han får fler barn? Så jävla obegripligt och nästan komiskt hur dumma i huvudet en del kvinnor är. Ni är fan patetiska.

Flytta för fan ut och låt dom få leva utan dig. För allas skull.
Svar på tråden Accepterar inte bonusbarnet