• Anonym (Anonym)

    KK Egoist?

    Ni som har/haft en KK relation har ni fått oral tillbaka som (kvinna) eller har ni bara gett utan att få tillbaka?

    Och om ett KK plötsligt undviker att ses men skriver hela tiden att hen är kåt? Hur ska man tolka situationen? Jag mår inte bra då jag har fastnat för denna man, men känner mest att han utnyttjar mig det har blivit som ett beroende vet inte hur jag ska ta mig ur. Vet inte vad jag ser i honom som drar mig till honom..

  • Svar på tråden KK Egoist?
  • 7777
    Anonym (Anonym) skrev 2021-12-01 23:58:17 följande:
    KK Egoist?

    Ni som har/haft en KK relation har ni fått oral tillbaka som (kvinna) eller har ni bara gett utan att få tillbaka?

    Och om ett KK plötsligt undviker att ses men skriver hela tiden att hen är kåt? Hur ska man tolka situationen? Jag mår inte bra då jag har fastnat för denna man, men känner mest att han utnyttjar mig det har blivit som ett beroende vet inte hur jag ska ta mig ur. Vet inte vad jag ser i honom som drar mig till honom..


    Ofta döljer han något
    Han vill komma, men något hindrar honom, och troligen har han en partner eller har alternativa alternativ
    Och troligtvis är din nyfikenhet orsaken till din fäste vid det, inget mer
  • Robert 558
    Anonym (Anonym) skrev 2021-12-01 23:58:17 följande:
    Vet inte vad jag ser i honom som drar mig till honom..
    Kan det handla om att du inte kan få honom fullt ut, mer än att han hör av sig när han vill ligga?
  • Anonym (Lovisa)

    Varför nöja sig med en kk som inte slickar dig när du vill det? Som kvinna finns det hur många män som helst som vill ha en kk. Finns många som älskar att slicka. Verkar som du är mer ute efter ett förhållande. Välj då en bra man. En man som är både en fin person och bra i sängen. Visst är det jobbigt att göra slut med någon man fått känslor för men det jobbiga går över. Tänk mer långsiktigt vad som är bra för dig.

  • Anonym (Anonym)
    Robert 558 skrev 2021-12-31 10:50:32 följande:

    Kan det handla om att du inte kan få honom fullt ut, mer än att han hör av sig när han vill ligga?


    Mycket möjligt, men han frågar alltid om att ses men sedan ställer han in så ibland undrar jag om han gör det med mening för att ge mig falska förhoppningar?
  • Anonym (Anonym)
    7777 skrev 2021-12-31 01:37:13 följande:

    Ofta döljer han något

    Han vill komma, men något hindrar honom, och troligen har han en partner eller har alternativa alternativ

    Och troligtvis är din nyfikenhet orsaken till din fäste vid det, inget mer


    Tror också att så är fallet, för han skriver kontinuerligt hur han saknar vårt sex och att han gärna vill, men åter igen när vi stämmer in en träff så kan han inte ses alltid ursäkter så då undrar jag om han gör det med mening?
  • Någon snubbe

    Har haft några st som jag slickat men aldrig fått avsugning tillbaka. Lesdnat i längden på dessa och slutat träffa dem hyfsat snabbt.

Svar på tråden KK Egoist?