Ni män som inte vill ha sex...
Vad beror det på?
Främst är denna fråga till er som lever i en relation och har kvinna som vill ha sex med er eller väljer bort sex.
Det är ju vanligt att kvinnor inte vill ha sex..men för män...varför?
Vad beror det på?
Främst är denna fråga till er som lever i en relation och har kvinna som vill ha sex med er eller väljer bort sex.
Det är ju vanligt att kvinnor inte vill ha sex..men för män...varför?
Nu är jag förvisso singel men när jag var i mitt förra förhållande så ville jag inte ha sex de sista åren men ställde upp nån gång ibland för husfridens skull. Anledningarna var att jag inte längre var attraherad (hon gick upp VÄLDIGT mycket i vikt) och för att hon var så extremt dålig/tråkig i sängen. Fick mer ut av att runka än att ha sex med henne.
Män som inte vill ha sex är väldigt få. Kvinnor som inte vill ha sex är väldigt många.
Är du mitt ex?
Hade en sån fas i tidigare förhållande. Det berodde på frustration över att jag inte kunde få ett jobb som motsvarade utbildningen och att jag kände att hon inte förstod mig. Det varade i kanske 6-8 månader, sen kom lusten tillbaka. Känns konstigt idag för jag är i princip omättlig nu.
Hade en sån fas i en tidigare relation där jag till och med låtsades sova för att slippa konfrontation, Just det lust tappet berodde nog mest på att jag kärat ner mig i en kollega, dock inget fysiskt men mer en sorts flirt och det lede aldrig vidare till någon regel rätt otrohet. Men pirret och suget i magen åt liksom upp min själ och lust på sätt och vis...
För att göra en lång historia kort. Vi tappade bort varandra under småbarnsåren. Jag försökte i många år att få igång vårt samliv men gav till slut upp. Jag blev med tiden självförsöjande på känslor och det gjorde att jag tappade intresset för fysisk sex med inte bara min fru utan med kvinnor överlag. När barnen flyttade ut försökte min fru få igång oss igen men det blev aldrig nåt vidare sex. Det kändes bara konstigt och konstgjort och efterhand så rann det sen bara ut i sanden. Jag onanerar regelbundet till porr, det är på något sätt mer avslappnat och kravlöst. Kan känna attraktion och upphetsning till kvinnor på film men aldrig till kvinnor irl. Vi lever idag som vilket gift par som helst fast vi har aldrig sex.
Finns det ens män som inte vill ha sex?
Isåfall är de försvinnande få och handlar om att de egentligen är lagda åt andra hållet eller är otrogna och får sex ändå av någon annan och därför tappat intresset för sin flickvän/fru.
Min sexdrift påverkas ganska mycket av yttre händelser och hur jag mår. Jag är inte alls den där karln som helt enkelt MÅSTE ligga för att bli av med nån inre spänning eller stilla en stark drift. Jag behöver sinnesro och sen en kvinna som kan tända igång mig. Jag har svårt att tända igång mig själv. Visst märker jag att jag sover sämre och blir mer stirrig om jag inte får ligga men det mynnar inte ut i en kåthet som driver mig och ha sex. Jag hade önskat jag vore mer hingst men jag är inte det. När vi väl ligger 1 ggr i veckan, ibland 1 ggr varannan vecka så inser jag ju hur otroligt skönt det är.
För mig är det viktigt att kvinna kan pilla lite på snoppen så mina tankar börjar fokusera på intimitet och sex. Jag är som jag är och vi har pratat om det hemma.