• Anonym (TS)

    Dildo i straight förhållande (man)

    Finns det någon mer man än mig som lever i ett straight förhållande och har en dildo i smyg som tar en ridtur ibland då och då på toan?

    Och vad tycker ni kvinnor om detta?

  • Svar på tråden Dildo i straight förhållande (man)
  • Anonym (Mia)

    Hade tyckt det var sexigt om mannen hade gjort det.

  • Anonym (Man)

    Jag har fler leksaker för baken än vad min partner har för musen, jag har frågat om hon vill använda dom på mig men hon känner sig obekväm med att använda dom på mig så jag använder dem när jag är ensam istället, så jävla skönt att stimulera anus och p-punkten, både stora med mer massage och en riktig bamsing som tar 20 minuter att få in 7,8cm i diameter.

  • Anonym (Ehh?)

    Nej, men jag har en del leksaker, dildos, strapons och annat tillsammans med min partner som hon använder på mig ibland.

  • Anonym (Anonym (Anonym))

    Jag har en dildo min tjej inte vet om och som jag använder någon gång i månaden eller varannan månad när jag är ensam hemma.

  • Anonym (Sven)

    Har också ett par leksaker men sambon vet om dem. Hon har hjälpt till nån gång och gillar det men de används mest solo.

    Så sjukt härligt! Tycker synd om alla som inte provat...

  • Anonym (Man i trosa)

    Mm , har en buttplug och en dildo. Skönt att leka med sig själv.

  • Limpo
    Anonym (Man i trosa) skrev 2021-12-11 08:59:26 följande:

    Mm , har en buttplug och en dildo. Skönt att leka med sig själv.


    Ni ska vara glada som har så öppna härliga kvinnor. En dröm träffa en sådan vidsynt kvinna.
  • Anonym (Småbarnsmamma33)

    Min sambo har en rätt rejäl vibrator, det är väldigt sällan jag blandar in den när vi har sex. Men har inget emot att han använder den för sig själv när han är själv hemma eller så :)

Svar på tråden Dildo i straight förhållande (man)