Inlägg från: Lady Bling |Visa alla inlägg
  • Lady Bling

Vart kommer likmaskarna ifrån?

Pizan: Låter du hunden slicka dig i ansiktet efter det? *blä*

• Lady Bling

För övrigt såg jag en dokumentär om osttillverkning en gång. Det fanns tydligen en ost som sågs som en delikatess. Osten skulle ligga länge tills det blev larver i den (tror till och med att dom la in maskägg) och dom kröp runt i osten och åt och bajsade ut ost i den. Så höll maskarna på ett bra tag. Denna ost åts alltså sen som en delikatess... Larverna var alltså kvar i osten när man åt den. Det förbjöds tydligen sen av hygienskäl, men dom gör ändå såna ostar och äter/säljer i hemlighet. Det fanns till och med folk som reste dit speciellt för att äta denna ostdelikatess... (Tror att det var i Frankrike.)

Hur äckligt är inte det då!!??

• Lady Bling

Likmask på er allihop och godnatt!

• Lady Bling

Inte för att någon verkar logga ut...

• Lady Bling

Jobbigt att få mask på hjärnan....

• Lady Bling

konichiwa girl: Äh, kräks inte på riktigt... fast nu lär man väl drömma om dom små liven också...

• Lady Bling

Attans, måste nog sova nu... har en del att göra imorgon för jag åker till Thailand på fredag

• Lady Bling

Haa! Nu är ju klockan över tolv så då är det ju imorgon jag åker!!

• Lady Bling

Nää är det mycket mygg i Thailand? Var var du då? (sorry, lite OT) Jag som också är överkänslig Får också stoora röda bucklor på huden som kliar helt vansinnigt i typ flera veckor...

• Lady Bling

Förra inlägget var alltså till Konichiwa girl.

Svar på tråden Vart kommer likmaskarna ifrån?