Inlägg från: julmusten |Visa alla inlägg
  • julmusten

Vart kommer likmaskarna ifrån?

Ha-Ha vilken trad. Min man har en massa laskiga berattelser for er. Han ar polis och har nar folk dor, sa maste de bli clearade av en lakare forst, (Lakaren masta alltsa komma och saga, ja den manniskan ar dod). Ar det inte ett brott bakom den dode, (nagon gammal som bara gatt och dott hemma eller sa), sa brukar det ta ett tag innan lakaren kommer, och da sa far min man och hans kollega aran att vakta den doda kroppen tills lakaren kommer!! Kul va?? Speciellt nar den som dott dog for typ tre veckor sedan och det ar 40 grader varmt ute!!!

Yummyyyyy!! I hans forra distrikt sa var det inte bara likmaskar som hagrade i de lagenheterna rapporterar han!!!

• julmusten

Tja, allt mojligt trevligt som har ben typ. Rattor, moss, kackerlackor, flugor i multum, (sa maskarna blir val formodligen flugor till slut), skalbaggar av diverse sorter. Tja, allt mojligt som kan krala och krypa!!

Om nagon har varit dod ett tag sa ar det ju inte bara kroppen som ligger och decomposar, aven all mat som finns i skap och sant. Mycket kryp blir det!!

• julmusten

Pizan, ja min man ar alltid lika forundrar over varfor grannar inte ringer polisen liiiite tidigare. Nar de fragar hur lange det har luktat har det oftast luktat i nagon vecka eller sa!!

Alltsa, dar han brukade jobba, (i ett fruktansvart nedkort omrade i the Bronx), sa fanns ju rattor och kackerlackor overallt jamt. Om man dock ror sig och har ljus tanda och sa, sa haller de ju sig borta fran manniskor. Om nagon dor dock, och de fattar att har kommer ingen komma pa ett bra tag, sa kommer det en massa kryp dit genom alla deras hemliga gangar genom husen och sa bosatter de sig dar till spolisen kommer och tar bort kroppen!!

For ovrigt sa ar kackerlackor nog det absolut vidrigaste som finns. De overlever ALLT, och finns overallt!!!

• julmusten

Pizan, japp!!! Alla fonster som man skall oppna maste ha nat annars sa blir man bombarderad av allt som flyger!

Fast jag tror att rattor borjar bli ett storre problem i NYC. De ar overallt, och jattestora!! BBRRRRRRRR.

Svar på tråden Vart kommer likmaskarna ifrån?