Inlägg från: k girl |Visa alla inlägg
  • k girl

Vart kommer likmaskarna ifrån?

Björkeli: Ja, det fungerar likadant med djur.

Hehe... Jag vet en tjej vars moder talade om för henne när hon var liten att likmaskar bodde i henne hela tiden. Den tjejen var länge jättenojig över att bli uppäten inifrån.

• k girl

En god vän till mig har hittat styckdelar av en kvinna. Det var ett rätt uppmärksammat mord för en tio år sedan ungefär. Han såg ett ben sticka ut ur en buske, och trodde att det var en däckad alkoholist. Han är en genomgod människa, så han tänkte höra om hon behövde hjälp. Fast benet satt inte fast i någonting. *ryyys*

• k girl

Trossens mamma: Jag misstänker att han inte försökte sig på att gräva ner henne för att slippa bli misstänkt, så... Jo.

• k girl

För övrigt hatar jag mask i alla dess former. Jag skrek högt när jag hittade en mask i min blomkruka en gång. Eller när jag hittade en gammal frukt som kryllade av fruktlarver. Usch. Jag går omvägar runt de där äcklen om det regnar om sommaren. Gimme orm och spindlar, det kan jag hantera, men inte mask!

• k girl

Jag har gått genom isen två gånger (två olika sjöar). Usch, det vore inte något roligt sätt att dö på.

• k girl

Pizan: Nej då, fast nu tänker jag på var jag går någonstans, och när. Vi har ju tjäle här uppe. Faktum är att jag åkte bil över Vindelälven för bara några dagar sedan.

• k girl

Pizan: Haha, vad söt du är! Ingenting att oroa sig för!

• k girl

Pizan: Ja, du vet, machismokulturen här uppe är roten till mycket ont!

• k girl

Fragglan: Åh vad roligt! I Thailand besvärades jag aldrig av några maskar. Fast myggen var jobbiga (jag var överkänslig mot dem och benen var jättesvullna och kliade massor när jag kom hem, helt översållade av myggbett stora som femkronor och värre). Ödlorna var bara supersöta.

• k girl

Nej, mot sängen. Där det finns kvalster. Inte så mysiga heller.
    Och dem är jag också allergisk mot. Suck!

• k girl

Fragglan: Jag var längst ner i provinsen Narathiwat i södra Thailand, i en by som gränsade till Malaysia. Hotellet låg precis vid ett mangroveträsk. Jag tror inte att du behöver oroa dig (men jag råder dig att ta med dig antihistamin och hydrokortison om du är känslig - och klia absolut inte med naglarna, då blir det garanterat infekterat, använd en hårborste istället!)!

Svar på tråden Vart kommer likmaskarna ifrån?