Vart kommer likmaskarna ifrån?
Vad gjorde de av tunnan sen?
*gissa vem som kommer att drömma mardrömmar i natt*
Vad gjorde de av tunnan sen?
*gissa vem som kommer att drömma mardrömmar i natt*
Sannispannisen! Men jag vet inte om ni känner varandra för han är ganska många år äldre. Tror han är född nångång mellan 1967-1969. Men du vet kanske vem det är.
Det är jätte många som har drunknat i Järla sjön tydligen. Folk är ju så dumma och går på isen, och det är oftast så det sker. Men jag tror det är svårt att hitta en sjö som ingen har drunknat i någonsin.
Björkeli! Jag vill inte egentligen. Men jag måste på nått sätt. Gick och titta på en svartsäck i Nacka reservatet i flera dagar. Till slut så var jag tvungen att kolla, men det var bara ris från buskar i dem.
Japp, Sannispannisen. Jag bor här
Björkeli! Nej, vi håller oss uppe så länge att vi somnar av ren utmattning framför datorn och inte orkar sova.
Sannispannisen! Jag kan skicka ett privat mess om vad han heter och så. Minns ej efternamnet men jag ska kolla det imorgon.
God natt förresten!
Konichiwa girl! Men nu har du väl slutat gå på isen? Usch, jag tycker det är så otäckt.
Fragglan! Likmask på dig
Björkeli! Det blir en lång natt.
Bra, jag måste ta en kisspaus!
Fragglan! Ja, verkligen. Speciellt om man får det i hjärnan :-O
Åhhh, det var en av de vidrigaste sakerna jag har sett. Jag tar tillbaks att jag inte tycker det är så hemskt med mask. Fy faaan! (och jag brukar inte svära ofta).
God natt på dig! Hoppas du slipper ha de där på näthinnan innan du somnar.