Inlägg från: Anonym (tellmewhy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tellmewhy)

Cuckolding

Anonym (Man) skrev 2021-12-27 19:43:24 följande:

Jag skulle inte vilja ha ett cuckoldförhållande där min fru har sex med andra, jag får inget sex alls och att det även finns med förnedring med i bilden.

Att hon har sex med andra, kanske har mer sex än mig över året och med andra personer har jag inget emot, bara jag får mitt och att jag är lite delaktig i hur/var/när hon faktiskt träffar andra. Det är förnedringen som jag inte vill ha, allt det andra kan jag ta. Helt ärligt alltså. Happy wife, happy life liksom.

Låter väl som en fair deal som du för fram här i forumet. Som det sen gäller att hålla sig till i handling/praktik och inte endast i teorin.

En mer "rättvis ök" jämförelsevis med om ni börjar vänstra bakom ryggen på varandra.. I nätromanser lokalt och internationellt, i internetdejting och i privata sexträffar i det fördolda på internet och IRL..

Delad glädje är dubbel glädje vilket stämmer bra på ditt verbala resonemang.
  • Anonym (tellmewhy)
    Anonym (Man) skrev 2021-12-27 22:06:02 följande:
    Njae jag har inget behov av att vänstra eller ha sex med någon annan men har ingetvv vi emot, eller tvärtom så påminner jag henne att om möjligheten kommer så har hon mitt godkännande att ligga med andra. Men precis som du skriver så är delad glädje dubbel glädje. Jag vill inte att hon gör något bakom ryggen på mig utan jag vill att hon säger till om eller när hon väljer att gå vidare och släppa in någon annan i henne
    Ja, chansen finns väl att hon träffar någon med god moralisk standard och med hög sexuell kompetens. Behovet av utomstående lär minska drastiskt.
  • Anonym (tellmewhy)
    Anonym (Fel) skrev 2022-02-11 07:49:20 följande:

Det är inte vad cuckold handlar om. Old står för äldre och det innebär att mannen tänder på att kvinnan blir tagen av en äldre man framför maken som tittar på. Ofta ingår det att mannen ska slicka upp sperman efter att den äldre mannen knullat frun. Mannen ska sedan ta frun. 

Omvärderar! Cuckold vore utifrån din definition super hett att testa för mig som kvinna men tyvärr tror jag inte maken samtycker...
  • Anonym (tellmewhy)
    Anonym (Man) skrev 2022-02-11 12:37:54 följande:
    Jag håller inte med om benämningen att det ska vara en äldre man utan snarare någon mera potent, maskulinare, bättre än hennes man och att den mannen kan ge henne något inte hennes man kan få. Förnedringen i detta är också att kvinnan visar detta på något sätt, kanske verbalt eller att mannen inte får ha penetrerande sex med henne eftersom det inte ger henne något. Han kanske inte är så välutrustad som hennes älskare eller liknande.
    Din tolkning av cuckold oxå klart intressant!
Svar på tråden Cuckolding