• Cuckboi

Cuckolding

Skulle ni kunna tänka er att leva i en cuckold relation? Alltså där kvinnan får ha hur mycket sex som hon vill medans mannen inte får ha något sex alls

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Cuckolding
  • Anonym (Man)

Jag skulle inte vilja ha ett cuckoldförhållande där min fru har sex med andra, jag får inget sex alls och att det även finns med förnedring med i bilden.

Att hon har sex med andra, kanske har mer sex än mig över året och med andra personer har jag inget emot, bara jag får mitt och att jag är lite delaktig i hur/var/när hon faktiskt träffar andra. Det är förnedringen som jag inte vill ha, allt det andra kan jag ta. Helt ärligt alltså. Happy wife, happy life liksom.

• Anonym (tellmewhy)
    Anonym (Man) skrev 2021-12-27 19:43:24 följande:

Jag skulle inte vilja ha ett cuckoldförhållande där min fru har sex med andra, jag får inget sex alls och att det även finns med förnedring med i bilden.

Att hon har sex med andra, kanske har mer sex än mig över året och med andra personer har jag inget emot, bara jag får mitt och att jag är lite delaktig i hur/var/när hon faktiskt träffar andra. Det är förnedringen som jag inte vill ha, allt det andra kan jag ta. Helt ärligt alltså. Happy wife, happy life liksom.

Låter väl som en fair deal som du för fram här i forumet. Som det sen gäller att hålla sig till i handling/praktik och inte endast i teorin.

En mer "rättvis ök" jämförelsevis med om ni börjar vänstra bakom ryggen på varandra.. I nätromanser lokalt och internationellt, i internetdejting och i privata sexträffar i det fördolda på internet och IRL..

Delad glädje är dubbel glädje vilket stämmer bra på ditt verbala resonemang.
  • BjornLoddbrok

Låter lite trist men skulle gärna va med på cuckolding -där en snubbe knullar å sprutar hot-wife medan jag tittar på, sen tvingas jag slicka rent hennes fitta medan de hånglar...

• Anonym (Man)
    Anonym (tellmewhy) skrev 2021-12-27 21:42:26 följande:

Låter väl som en fair deal som du för fram här i forumet. Som det sen gäller att hålla sig till i handling/praktik och inte endast i teorin.

En mer "rättvis ök" jämförelsevis med om ni börjar vänstra bakom ryggen på varandra.. I nätromanser lokalt och internationellt, i internetdejting och i privata sexträffar i det fördolda på internet och IRL..

Delad glädje är dubbel glädje vilket stämmer bra på ditt verbala resonemang.

Njae jag har inget behov av att vänstra eller ha sex med någon annan men har ingetvv vi emot, eller tvärtom så påminner jag henne att om möjligheten kommer så har hon mitt godkännande att ligga med andra. Men precis som du skriver så är delad glädje dubbel glädje. Jag vill inte att hon gör något bakom ryggen på mig utan jag vill att hon säger till om eller när hon väljer att gå vidare och släppa in någon annan i henne.
  • Anonym (tellmewhy)
    Anonym (Man) skrev 2021-12-27 22:06:02 följande:
    Njae jag har inget behov av att vänstra eller ha sex med någon annan men har ingetvv vi emot, eller tvärtom så påminner jag henne att om möjligheten kommer så har hon mitt godkännande att ligga med andra. Men precis som du skriver så är delad glädje dubbel glädje. Jag vill inte att hon gör något bakom ryggen på mig utan jag vill att hon säger till om eller när hon väljer att gå vidare och släppa in någon annan i henne
    Ja, chansen finns väl att hon träffar någon med god moralisk standard och med hög sexuell kompetens. Behovet av utomstående lär minska drastiskt.
  • Pantieboy

Har levt så i ett par år nu, tjejen får ha hu mycket sex som hon vill medans jag inte har sex alls, om man Inte räknar när hon tar mig med strapon

• Anonym (stag)

Jag är mer intresserad av ett stag och vixen förhållande än cuckold. Det vill säga, att jag uppmuntrar min fru att ha sex med andra, men att det inte är någon förnedring från hennes sida gentemot mig.

• Anonym (BL)
    Anonym (stag) skrev 2022-02-09 16:37:43 följande:

Jag är mer intresserad av ett stag och vixen förhållande än cuckold. Det vill säga, att jag uppmuntrar min fru att ha sex med andra, men att det inte är någon förnedring från hennes sida gentemot mig.

Som mig.....
  • Anonym (Man)
    Anonym (BL) skrev 2022-02-09 17:43:16 följande:
    Som mig.....
    Och mig? 
  • Anonym (BL)
    Anonym (Man) skrev 2022-02-09 18:10:32 följande:
    Och mig? 
    Vi är några stycken....
Svar på tråden Cuckolding