Anonym (Man) skrev 2025-04-10 12:51:29 följande:
Tråkigt nog kommer folk tycka detta är konstigt. Avsteg från mainstream gör att den normala tvåsamheten utmanas och istället för att din fru får den njutning hon vill ha, du tycker det är mer än okej så vill merparten av befolkningen att man inte får avvika så och att din fru ska få leva utan att få sina fantasier och lustar uppfyllda och du ska leva (kanske) leva med tanken att underprestera och kanske bidra till ditt eller din frus liv blir lite mer ofullständligt.
Du träffar verkligen rätt med det du skriver. Innan vi började med det här förhållandet gnagde hela tiden en känsla inom mig om otillräcklighet och skuldkänslor gentemot henne. Vi har gemensamt pratat igenom problemet och kommit fram till den här lösningen. Kärleken finns mellan oss men vår sexuella njutning får vi på ett sätt som inte accepteras av majoriteten. Men det är inte vårat problem.
Hon väljer alltid sexpartner. Skulle jag göra det blir det ju helt fel. Och hon väljer inte vem som helst. Oftast bygger vi tillsammans upp en sexuell stämning tillsammans.
Och under deras sex är det aldrig några förnedrande ord för att såra mig. Däremot kan hon säga hur skönt det är och känslomässigt involvera mig.