Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Cuckolding

Jag skulle inte vilja ha ett cuckoldförhållande där min fru har sex med andra, jag får inget sex alls och att det även finns med förnedring med i bilden.

Att hon har sex med andra, kanske har mer sex än mig över året och med andra personer har jag inget emot, bara jag får mitt och att jag är lite delaktig i hur/var/när hon faktiskt träffar andra. Det är förnedringen som jag inte vill ha, allt det andra kan jag ta. Helt ärligt alltså. Happy wife, happy life liksom.

• Anonym (Man)
    Anonym (tellmewhy) skrev 2021-12-27 21:42:26 följande:

Låter väl som en fair deal som du för fram här i forumet. Som det sen gäller att hålla sig till i handling/praktik och inte endast i teorin.

En mer "rättvis ök" jämförelsevis med om ni börjar vänstra bakom ryggen på varandra.. I nätromanser lokalt och internationellt, i internetdejting och i privata sexträffar i det fördolda på internet och IRL..

Delad glädje är dubbel glädje vilket stämmer bra på ditt verbala resonemang.

Njae jag har inget behov av att vänstra eller ha sex med någon annan men har ingetvv vi emot, eller tvärtom så påminner jag henne att om möjligheten kommer så har hon mitt godkännande att ligga med andra. Men precis som du skriver så är delad glädje dubbel glädje. Jag vill inte att hon gör något bakom ryggen på mig utan jag vill att hon säger till om eller när hon väljer att gå vidare och släppa in någon annan i henne.
  • Anonym (Man)
    Anonym (BL) skrev 2022-02-09 17:43:16 följande:
    Som mig.....
    Och mig? 
  • Anonym (Man)
    Anonym (HF-diggare) skrev 2022-02-10 23:38:14 följande:
    Fler än man kan tro
    Så är det, nu kanske TS frågeställning inte var som mycket cuckold inspirerst utan kanske mer mot hotwlfe eller stag/vixen.

Jag är väl inte någon gon fan av cuckold faktiskt där kvinnan ska förmera sim man fysiskt eller psykiskt utan min igångsättning är nog mera kopplat till att hon får och att hon har sex med andra men att inte jag har det. Jag uppmuntrar henne till det och hon berättar ingående när hon haft det. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Fel) skrev 2022-02-11 07:49:20 följande:

Det är inte vad cuckold handlar om. Old står för äldre och det innebär att mannen tänder på att kvinnan blir tagen av en äldre man framför maken som tittar på. Ofta ingår det att mannen ska slicka upp sperman efter att den äldre mannen knullat frun. Mannen ska sedan ta frun. 

Jag håller inte med om benämningen att det ska vara en äldre man utan snarare någon mera potent, maskulinare, bättre än hennes man och att den mannen kan ge henne något inte hennes man kan få. Förnedringen i detta är också att kvinnan visar detta på något sätt, kanske verbalt eller att mannen inte får ha penetrerande sex med henne eftersom det inte ger henne något. Han kanske inte är så välutrustad som hennes älskare eller liknande. Så, nej jag håller inte med om att det enbart ska vara en äldre man som knullar ens fru. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Fel) skrev 2022-02-12 11:10:09 följande:

Då är det bara ett cuck förhållande och inte cuckold. 

Vill egentligen inte ha någon diskussion kring detta men enligt min mening är en cuck mannen i ett cuckold-förhållande. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Bekka) skrev 2022-02-13 11:44:33 följande:

Nej, jag vill bara ha förhållande med en kille som är frisk och normal. Annars är jag hellre singel.

Du menar att man är sjuk om man går igång på att se sin käresta njuta oavsett hur det går till? Och att kvinnor som är med män som kanske inte kan ge dem vad de vill ha i sängen ska vara nöjd med det om det är bra i övrigt i förhållandet istället för att lämna mannen? 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Sympati) skrev 2025-04-10 09:52:12 följande:

Vi lever nästan i ett sånt förhållande som beskrivs i tråden. Jag vet att jag inte kan ge min fru allt det hon vill få ut av sexet. Jag finner en tillfredsställelse i den spänning hon bygger upp inför en sexkontakt och hennes hämningslösa njutning inför mig. Jag känner mig på intet sätt förnedrad och det är inte hennes avsikt heller. Visst har vi sex ibland men då blir det som en kärleksstund tillsammans. Och vi har ett mycket bra förhållande i övrigt.

Tråkigt nog kommer folk tycka detta är konstigt. Avsteg från mainstream gör att den normala tvåsamheten utmanas och istället för att din fru får den njutning hon vill ha, du tycker det är mer än okej så vill merparten av befolkningen att man inte får avvika så och att din fru ska få leva utan att få sina fantasier och lustar uppfyllda och du ska leva (kanske) leva med tanken att underprestera och kanske bidra till ditt eller din frus liv blir lite mer ofullständligt. 

• Anonym (Man)
    CTP skrev 2025-04-11 09:06:29 följande:

Tyckte inte detta var helt lätt att svara på... Tråden är visserligen gammal
    Alltså har man något förhållande utan någon sexuell kontakt med varandra?
    Men svaret på frågan är väl JA om det finns några fysiska förhinder på att det inte skulle gå att ha sex, annars nej

Jag har levt lite liknade som hotwife, men mitt ex och jag hade alltid sex och då ett väldigt bra sexliv...

Tolkar jag det rätt att du vid nått tillfälle levt med någon som haft fysiska förhinder och att ni därför kommit överens om att du kan ha sex med andra men inte att han har det (sk hotwife-sättet)? 
  • Anonym (Man)

Kan lägga till ett annat perspektiv med. Jag har, med stigande ålder, börjat få lite problem med potensen och kan inte alltid ge min sambo vad hon önskar. Hon är, kanske ingen size-queen men hennes fantasi är att bli hårt tagen (nästan med våld) och detta har jag svårt att ge henne. Vi älskar varandra och har sex -om än lite mjukare - men jag vet att hon skulle älska att bli genomknullad och satt på plats och jag skulle älska om hon fick uppleva detta några gånger per år. I min tanke är detta, på samma sätt som när du får massage, en tjänst som vilken annan om det skulle ske utanför förhållandet. 

• Anonym (Man)
    CTP skrev 2025-04-11 23:29:47 följande:
    Nä faktisk bara haft detta med min exman några år... Lite komplicerat
    Aha, var det ett upplägg ni båda var med på eller var det bara du som hade upplägget och att det var därför det blev komplicerat? 😉
Svar på tråden Cuckolding