Inlägg från: Anonym (Hennes njutning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hennes njutning)

Cuckolding

Jag vill nog egentligen inte bli helt utan sex med min fru men, jag önskar att hon skaffar en älskare, det är så härligt att se henne njuta när vi har sex och det vore så häftigt att få se henne när hon kommer hem efter en träff med älskaren, lycklig och generad. Jag går igång på tanken att jag blir nekad och få längta, bara jag får mysa och kela med henne så är jag nöjd.

• Anonym (Hennes njutning)
    Sk007 skrev 2025-04-21 18:10:26 följande:
    Jag har också fått "låna" kvinnan i olika par, men skulle ändå inte ha något problem om jag hade en flickvän som föreslog att gå vara med någon annan.
    Men alla är olika.

Jag blir lite nyfiken hur det kommer sig att denna aktivitet startar hos ett par.
    Det är en spännande fråga hur sådana dynamiker kan ta form i en relation. Jag och min fru har varit tillsammans i ungefär 25 år, och under de senaste åren har mitt fokus i vårt sexliv allt mer handlat om att maximera hennes njutning. Jag älskar att se henne komma, särskilt när hon får kraftfulla fontänorgasmer ? det gör mig både upphetsad och lycklig. Med tiden har en fantasi vuxit fram hos mig: att hon har en älskare som tar henne med självsäkerhet och passion, som ger henne exakt det hon vill ha, och att hon sedan kommer hem till mig, kryper nära och berättar upphetsat om sina upplevelser. För mig finns det något oerhört vackert och kittlande i att se henne blomstra sexuellt, även utanför vårt sovrum.
Svar på tråden Cuckolding