Inlägg från: Anonym (Nestor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nestor)

Måste hända något

Har varit i samma sits som du fast då med en yngre mycket attraktiv kvinna som var väldigt intresserad av mig. Jag var väldigt frestad att gå med på hennes inviter men eftersom vi var kolleger, jag högre chef i samma organisation, och båda var i förhållande så valda jag att inte ta steget. Tycker jag gjorde rätt, men kan ändå inte låta bli att undra hur det skulle varit Ifall vi gick all the way.

• Anonym (Nestor)

Skulle tro att det finns en hel del som tänker som du och jag. Håller med om att livet är kort och att man bör göra det mesta och det bästa av det. Har själv varit i ett långt förhållande och att vet att åtrå och spänning går lite i vågor. Blir så lätt slentrian men att man då får vara lite kreativ för att hålla igång glöden. Men såklart inte alltid som det fungerar och då blir man lite mer sugen på spänning och äventyr och mottaglig för ideer och förslag. Försöker vara ståndaktig i såna lägen även om ingen tackar en för detFlört. fast lite nyfiken blir man?

• Anonym (Nestor)

Man lever bara en gång och vill gärna testa alla önskningar och begär. Dock helst inte på bekostnad av någon annan. Vet att jag låter tråkig (no risk no fun) men lite så. 
    jag är väldigt sugen på lite variation i sexlivet och prova lite nya saker, men det vill inte min partner så då får man vara kreativ så långt det går utan att vara otrogen. Din gräns verkar gå vid känslomässigt engagemang, så din härliga upplevelse med annan kvinna funkade då. Och det ångrade du inte. 
    Jag har sexchattat med annan kvinna som också var sugen på lite variation i sexlivet, och det var för mig ett gränsfall. Men så blev det och det har jag inte ångrat. Vill inte uppmuntrades till något utan berättar bara min story.

Svar på tråden Måste hända något