Inlägg från: Anonym (Deja Vu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Deja Vu)

Måste hända något

Anonym (Testa) skrev 2022-01-03 20:45:59 följande:

Du kan flörta lite och se vart de leder. Själv blev jag nobbat trotts massa tecken på intresse från båda håll.

Jag ( gift) blev helt galen i en förlovad man som jag träffar på vardagarna, vi är 32 och 37. Jag är elev han arbetar där men är inte min lärare. Vi fick mycket kontakt han blev en som stöttade mig mycket. Vid få tillfällen har vi pratat i timmar skratta och skojat, långt efter vi båda slutat och ska hem. Då satt vi på golvet ensamma med max 5 cm mellan oss. Jag trivs i hans sällskap, våra händer har rört vid varandra några gånger , vi har mycket ögonkontakt och vi har kramats nära 3 gånger vi har även varit ute och fikat på timandhand, samt så har båda uttryckt för varandra att vi tycker om varandra. Jag är verkligen " sugen " på honom lite som du känner och se vart de kan leda tillfälligt eller mer fast. Men när jag ville ta ett steg längre så backade han. Han vill bara vara vänner. Det är ändå bevis på att tycker någon om sin partner är de inte otrogna eller lämnar dem för en annan oavsett hur mycket man flörtar och visar intresse. Vi har fortfarande daglig kontakt via meddelande nu under lovet och att inte träffa honom dagligen efter lovet går inte att undvika.

Låter väldigt likt en situation jag har varit i, fast med en kollega. Även åldern stämmer.

Vad fick dig att känna att han backa och vara vänner, något han sa eller en tolkning?
Svar på tråden Måste hända något