• Xpando

Vilken sexleksak är er bästa? och er sämsta?

Ja, som rubriken lyder, vilken leksak är er bästa och vart köpte ni den? Jag vill förnya min leksakslåda och det finns ju en uppsjö. Vilka var värda sitt pris och vilka är det inte?

En dildo med sugkopp ska jag köpa iaf och det har jag hittat en som inte är så jäkla lång men som ändå är lite grövre, men i övrigt..

Jag har testat så himla många som varit bäst i test mm men inte varit så himla nöjd. En rabbit tex, den hade nog varit kanon om den inte varit så felformad för mig (för lång topp och så hamnade de där jävla öronen inte där jag ville heller...) och så en We-vibe som aldrig satt kvar som den skulle för jag blir så våt. Gick knappt att flytta den rätt heller eftersom den blev så halkig och floppade ur handen hela tiden...

• Svar på tråden Vilken sexleksak är er bästa? och er sämsta?
  • Anonym (Vivi)

Vakuum pump för fittan med sugstav från tyska Fröhle.

Pumpar själv eller låter maken pumpa mig.

Grymt skön start på sexet gör mig superkänslig =)

www.amazon.se/Fr%C3%B6hle-VP003-Vagina-Extreme-Professional/dp/B07S75H546

• Anonym (För herrar)

Köpte en lite billigare variant av lösvagina till min man, används inte alls. Men la lite mer på en "fleshlight" och den verkar användas rätt flitigt. Kan ej ge exakta omdömen pga brist på egen "testutrustning", men modeller runt 1000kr istället för 300 verkar bättre.

• Anonym (För kvinns)

Den bästa är såklart satisfyer pro om du inte testat den. Den är ?all the hype? nu

• Anonym (Ö)

Bäst: Satisfyer.

Sämst: G-punktstimulator. Får det inte att funka.

• Anonym (Skinner)

Min dildo har gjort mig lycklig många gånger.
    Nature Boy (inhandlad på Vuxen)

• ödmjukman

Konstgjord fitta/rumpa i naturtroget material

fleshlight 

ring runt kuken som vibrerar

extra trång fleshlight 

onani-ägg

ett silikonmaterial som sätts runt kuken o pungen som är superskönt , gör extra hård

vacumpump

handklovar för o binda henne

mjukt rep för o binda o smiska henne

bondage tejp 

ögonbindel Till henne 

m.m. 

• Anonym (Shine)
    Anonym (Solstråle) skrev 2022-02-04 15:24:55 följande:

Min favorit dildo är denna (grov och inte för lång)
    www.vuxentoys.se/kvinnor/dildo/realistisk-dildo-6-cm/addiction-roman-dildo-20-cm

Älskar även min Fröhlevagina pump
    www.vuxentoys.se/kvinnor/brost-vaginapumpar/vagina-set-solo-extreme-professional

Dessa används OFTA! 

Sämsta sexleksaken, en silvrig minivibrator där batterilocket trilla av hela tiden 

Bra med sugpropp också, den kan du använda var som helst. Härligt
  • ödmjukman

När jag har en ny partner köper jag en satisfyer o överraskar med, i kombo med ögonbindel o tunga. Ojoj vilka orgasmer 

• Anonym (Nä)

Sämst är i alla fall Satisfyer purple pleasure lay-on. En liten klitorisvibrator som har så starka vibrationer att den inte ens går att hålla i handen. Känns ungefär som när man hållit i en slipmaskin för länge, hela handen blir som avdomnad och det pirrar. Hur det sedan känns på klitoris kan du ju föreställa dig?

Svar på tråden Vilken sexleksak är er bästa? och er sämsta?