• Xpando

Vilken sexleksak är er bästa? och er sämsta?

Ja, som rubriken lyder, vilken leksak är er bästa och vart köpte ni den? Jag vill förnya min leksakslåda och det finns ju en uppsjö. Vilka var värda sitt pris och vilka är det inte?

En dildo med sugkopp ska jag köpa iaf och det har jag hittat en som inte är så jäkla lång men som ändå är lite grövre, men i övrigt..

Jag har testat så himla många som varit bäst i test mm men inte varit så himla nöjd. En rabbit tex, den hade nog varit kanon om den inte varit så felformad för mig (för lång topp och så hamnade de där jävla öronen inte där jag ville heller...) och så en We-vibe som aldrig satt kvar som den skulle för jag blir så våt. Gick knappt att flytta den rätt heller eftersom den blev så halkig och floppade ur handen hela tiden...

• Svar på tråden Vilken sexleksak är er bästa? och er sämsta?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (40ish)
    Anonym (Livsnjutaren) skrev 2023-01-08 08:50:04 följande:

Min absolut skönaste sexleksak är min senast inköpta dildo, kallad "Dragon dildo" och jag hittade den här:  vuxensex.se/for-kvinnor/  

Vilken tjocklek valde du då? Använder du den i ettan eller tvåan?
  • Anonym (H45)
    RalfFarley skrev 2022-02-20 11:57:58 följande:

Hej,

Min bästa sexleksak jag köpt är min sexdocka av tillverkaren Pipedreams. Dom har flera olika, jag köpte Kitty som kostade 10995kr på Joyland i mars 2021 när jag beställde den efter att ha haft koll via Pricerunner.

Min sämsta leksak är den uppblåsbara Chasey Lain dockan jag har köpt flera stycken av genom åren (1996-2002). Den kostade runt 4000kr och gick lätt sönder och gav ingen större njutning.

Wow den verkade väldigt naturtrogen. Häftigt att ta med i bilen fast kanske säkrast på kvällen då. Synd att det är så dyrt fast jag antar att man får vad man betalar för.
  • Anonym (Man)

För henne är det Satisfyern som är bäst, hon använder också en bullet från Sinful tror jag. Den vibrerar som attans. 

Sämst var nog en WeBe? Hette den så? som är en parvibrator som ska dels in i henne men även vibrera på utsidan, som ett u ser den ut. Helt värdelös då den inte sitter på plats och hon tycker inte jag får plats när hon har den inne. 

Hyffsat bra, en realistisk dildo som vi bara använder tillsammans (tror jag) och vi kan leka att vi har en trekant. Själva penetreringen ger hon inte så mycket för men hon gillar att duga av den (eller mej) om hon använder den samtidigt eller att jag tar henne bakifrån. Den är typ 18cm och påminner om min kuk faktiskt. 

• Meddelande borttaget
  • rostigsaab

Denna mysiga ?bakfyllare? är min absoluta favorit. Den är 12cm i omkrets och den användbara längden är 18cm.  Jag har ägt den i 12 år och sedan jag köpte den har jag nog använt den åtminstone ett par gånger varje vecka. Passar och fyller upp mitt hål perfekt, den tänjer ut anus lagom mycket  och är även skön att bara ?rida av? i badkaret när jag känner att jag behöver. 

Man, 50 år. 

• Anonym (Vivi)
    Anonym (Solstråle) skrev 2022-02-04 15:24:55 följande:

Min favorit dildo är denna (grov och inte för lång)
    www.vuxentoys.se/kvinnor/dildo/realistisk-dildo-6-cm/addiction-roman-dildo-20-cm

Älskar även min Fröhlevagina pump
    www.vuxentoys.se/kvinnor/brost-vaginapumpar/vagina-set-solo-extreme-professional

Dessa används OFTA! 

Sämsta sexleksaken, en silvrig minivibrator där batterilocket trilla av hela tiden 

Vakuumpumpen för fittan från Fröhle är underbar - den borde absolut fler prova på! Tungan ute
  • rostigsaab

Ni män som äger och använder fleshlight regelbundet. 
    Jag har en sådan (originalet)
    Första gången jag använde den så var det verkligen bra, känslan var så nära en riktig fitta man kan komma och allt var kanon.

Men efter att ha använt den ett par gånger så försvann den underbara känslan. Det gled inte så bra längre och kändes konstigt helt enkelt. 

Jag rengjorde den noggrant efter varje gång/utlösning enligt instruktionerna men? nej 

Hur är era upplevelser ? 
    Finns det något annat jag kan göra ? 

• Anonym (Man)
    rostigsaab skrev 2023-02-12 13:07:50 följande:

Ni män som äger och använder fleshlight regelbundet. 
    Jag har en sådan (originalet)
    Första gången jag använde den så var det verkligen bra, känslan var så nära en riktig fitta man kan komma och allt var kanon.

Men efter att ha använt den ett par gånger så försvann den underbara känslan. Det gled inte så bra längre och kändes konstigt helt enkelt. 

Jag rengjorde den noggrant efter varje gång/utlösning enligt instruktionerna men? nej 

Hur är era upplevelser ? 
    Finns det något annat jag kan göra ? 

Pudra på potatismjöl så får du tillbaka ytan som den var ny. 
Svar på tråden Vilken sexleksak är er bästa? och er sämsta?