• Xpando

Vilken sexleksak är er bästa? och er sämsta?

Ja, som rubriken lyder, vilken leksak är er bästa och vart köpte ni den? Jag vill förnya min leksakslåda och det finns ju en uppsjö. Vilka var värda sitt pris och vilka är det inte?

En dildo med sugkopp ska jag köpa iaf och det har jag hittat en som inte är så jäkla lång men som ändå är lite grövre, men i övrigt..

Jag har testat så himla många som varit bäst i test mm men inte varit så himla nöjd. En rabbit tex, den hade nog varit kanon om den inte varit så felformad för mig (för lång topp och så hamnade de där jävla öronen inte där jag ville heller...) och så en We-vibe som aldrig satt kvar som den skulle för jag blir så våt. Gick knappt att flytta den rätt heller eftersom den blev så halkig och floppade ur handen hela tiden...

• Svar på tråden Vilken sexleksak är er bästa? och er sämsta?
  • Anonym (Conny Lingus)

Satisfyern jag köpte till henne var en fullständig succé. Men under en period när hon av hälsoskäl inte kunde ha sex köpte jag en fleshlite till mig. Då blev hon jätteupprörd, tyckte det var snuskigt. Satisfyern använder vi ju tillsammans, var hennes argument. Fast... det hade vi ju kunnat göra med fleshlite också...

• rostigsaab

Tack för svaret om fleshlight ! 

Men hur får du egentligen in potatismjölet in i gången ? 

• Anonym (Man)
    rostigsaab skrev 2023-02-12 15:39:12 följande:

Tack för svaret om fleshlight ! 

Men hur får du egentligen in potatismjölet in i gången ? 

Vänd den in och ut, då kan du försiktigt pudra den. Behövs inte mycket och den ska vara torr och rengjord innan. 
  • rostigsaab
    Anonym (Man) skrev 2023-02-12 18:03:13 följande:
    Vänd den in och ut, då kan du försiktigt pudra den. Behövs inte mycket och den ska vara torr och rengjord innan. 

Ok och sedan ? 

hur länge låter du mjölet sitta kvar och är det så bara att torka av det efteråt ? 

• Anonym (D)

Bäst, just nu, är en mindre buttplug i glas, frun gillar storleken, jag gillar utseendet när jag tar henne bakifrån och kan vinkla den så jag känner den inuti.

Sämst, vi har många vi inte använder från sinful julkalender m.m. men största besvikelsen är nog en dyrare prostatavibrator som dels är för lång så den hamnar innanför och sen låter den för mkt, hade hoppats på nåt diskretare som inte surrar in till grannen, rotationen låter, vibreringen låter som en ringande mobil på en bänk DUURRRRRRRRRR

• Anonym (Engelska)

Köpta en trossvibrator till min fru. Success när vi på stan till middag .. klart den styrs av mig 

• Anonym (BP)

Köpte en liten buttplug till sambon med diamant som hon var skeptisk till i början men igår när vi hade sex o jag tagit henne analt så satt jag o lekte med den i hennes rumpa o jäklar vad kåt hon blev. Jag lekte med den samtidigt som hon pillade på sig själv o runkade min kuk. Beställde idag en modell större med ett hjärta i änden, längtar?:)

• Anonym (Engelska)

För jag, är en av dom bästa en Ball Strecher i metall.
    Härlig att ha på sig under dagen. Och gir en skön och hård stånd.
    Samtidig olika möjligheter för min fru att leka. 

• Krille89

Jag har en "blowjob simulator", ser ut som en fleshlight men med sugande och masserade funktion som är helt magisk som min fru brukar använda på mig när jag ska "belönas" och är jag oförsiktig kommer jag allt som oftast på max 2 minuter.
    Den sämsta vi köpt är nog en fjärrstyrd vibrator man ska stoppa i trosan, den var tydligen inte särskilt skön och lät mycket men man får väl vad man betalar för när det kommer till såna för dom andra vi köpt som varit lite dyrare har varit mycket bättre.

• Anonym (HansJo)

Köpte mig själv en Tenga Flip Zero för att krydda mina ?ensamma stunder?. Jag har annars ett mkt bra sexliv med min fru men ville som sagt krydda de egna små stunderna och jag kan bara säga WOW! Jag blir ärligt talat knäsvag när jag kommer i den här masturbatorn som har en sjukt bra sugkänsla. Ett tips är att inte snåla med glidmedel. 

• Anonym (Engelska)
    Krille89 skrev 2023-04-05 08:48:24 följande:

Jag har en "blowjob simulator", ser ut som en fleshlight men med sugande och masserade funktion som är helt magisk som min fru brukar använda på mig när jag ska "belönas" och är jag oförsiktig kommer jag allt som oftast på max 2 minuter.
    Den sämsta vi köpt är nog en fjärrstyrd vibrator man ska stoppa i trosan, den var tydligen inte särskilt skön och lät mycket men man får väl vad man betalar för när det kommer till såna för dom andra vi köpt som varit lite dyrare har varit mycket bättre.

Om ni köper en bra tross vibrator, är den väldig upphetsande? Den låter tilliten, men effekt helt otrolig när man på stan Cool
  • Anonym (Kent)
    Satisfyern var den bästa presenten till min fru. Har alltid varit nyfiken om hon kunde få en fontänorgasm och det kunde hon, så fantastiskt.
  • Anonym (Mia82)

Bästa helt klart nya Satisfyer Gen 3 - säger bara ojojoj.. magiskt bra!

Sämsta, kanske som TS skriver en superdyr parvibrator som inte alls satt varken skönt eller bra, gav inget. 

• Mandel

Satisfyer pro g-spot rabbit. Satan i gatan säger jag bara. Hinner knappt börja så är det roliga över...
    Kommer på minuten liksom.
    Så det beror så klart på om man vill hålla på länge eller ej om man tycker den är bra eller inte 

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Engelska)

Den här runt pung.

Smisk på pung blir så WOW.

• Anonym (Conny Lingus)
    Anonym (HansJo) skrev 2023-04-05 09:01:34 följande:

Köpte mig själv en Tenga Flip Zero för att krydda mina ?ensamma stunder?. Jag har annars ett mkt bra sexliv med min fru men ville som sagt krydda de egna små stunderna och jag kan bara säga WOW! Jag blir ärligt talat knäsvag när jag kommer i den här masturbatorn som har en sjukt bra sugkänsla. Ett tips är att inte snåla med glidmedel. 

Fick hem en sån idag, på ditt tips. Den är verkligen skön, dock blir jag lite nervös av det tekniska, så jag behöver nog vänja mig.

Min fru ogillade en fleshlite jag tog hem, jag fick slänga den. Men hon har en satisfyer, så nu långt senare pratade jag med henne och tyckte att det var väl inte konstigare om jag skulle ha en masturbator. Hon gick med på det, så ikväll ska den provköras. Vi leker båda med våra leksaker och varandra i sängen.
  • Fabian1965

Min bästa leksak är en fotfil.
    På med ett gummi och mängder av glidmedel.
    Sen har jag en nice prostatastav som ger mig härliga försattser och förhöjer orgasmen.

Jag trycker alltså in handtaget, inte filen
    Hustrun har en egen fil, men den används bara till fötterna. Tror jag.

• rostigsaab

RC ?Fucking Machine? dildo med stativ och sugpropp. 15 cm lång och ?normal omkrets? Vid full uppladdning ger den ett c:a 15 minuters skönt  in och ut knull i min trånande och kåta stjärt. Maskinen ger lite väl högt ljud ifrån sig, men det kan man såklart maskera med musik i bakgrunden. 

Rekommenderas ! 

• Anonym (HansJo)

håller med dig Conny att man får ge den några gånger innan man får ordning på den, men sen är den fantastisk. Jag testade den även tillsammans med min fru men hon blev så sugen att den blev överflödig. Skulle dock vilja testa att hon använder enbart på mig hela vägen så att säga, men det kanske kommer.

• Anonym (BP)

Utan tvekan sambons buttplugs. Blir så kåt av att se dom glida in. Har sen innan small o medium till henne men beställde igår en large så nu har hon hela kittet:) 

Svar på tråden Vilken sexleksak är er bästa? och er sämsta?