Inlägg från: Anonym (Conny Lingus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Conny Lingus)

Vilken sexleksak är er bästa? och er sämsta?

Satisfyern jag köpte till henne var en fullständig succé. Men under en period när hon av hälsoskäl inte kunde ha sex köpte jag en fleshlite till mig. Då blev hon jätteupprörd, tyckte det var snuskigt. Satisfyern använder vi ju tillsammans, var hennes argument. Fast... det hade vi ju kunnat göra med fleshlite också...

• Anonym (Conny Lingus)
    Anonym (HansJo) skrev 2023-04-05 09:01:34 följande:

Köpte mig själv en Tenga Flip Zero för att krydda mina ?ensamma stunder?. Jag har annars ett mkt bra sexliv med min fru men ville som sagt krydda de egna små stunderna och jag kan bara säga WOW! Jag blir ärligt talat knäsvag när jag kommer i den här masturbatorn som har en sjukt bra sugkänsla. Ett tips är att inte snåla med glidmedel. 

Fick hem en sån idag, på ditt tips. Den är verkligen skön, dock blir jag lite nervös av det tekniska, så jag behöver nog vänja mig.

Min fru ogillade en fleshlite jag tog hem, jag fick slänga den. Men hon har en satisfyer, så nu långt senare pratade jag med henne och tyckte att det var väl inte konstigare om jag skulle ha en masturbator. Hon gick med på det, så ikväll ska den provköras. Vi leker båda med våra leksaker och varandra i sängen.
Svar på tråden Vilken sexleksak är er bästa? och er sämsta?