Inlägg från: rostigsaab |Visa alla inlägg
  • rostigsaab

Vilken sexleksak är er bästa? och er sämsta?

Denna mysiga ?bakfyllare? är min absoluta favorit. Den är 12cm i omkrets och den användbara längden är 18cm.  Jag har ägt den i 12 år och sedan jag köpte den har jag nog använt den åtminstone ett par gånger varje vecka. Passar och fyller upp mitt hål perfekt, den tänjer ut anus lagom mycket  och är även skön att bara ?rida av? i badkaret när jag känner att jag behöver. 

Man, 50 år. 

• rostigsaab

Ni män som äger och använder fleshlight regelbundet. 
    Jag har en sådan (originalet)
    Första gången jag använde den så var det verkligen bra, känslan var så nära en riktig fitta man kan komma och allt var kanon.

Men efter att ha använt den ett par gånger så försvann den underbara känslan. Det gled inte så bra längre och kändes konstigt helt enkelt. 

Jag rengjorde den noggrant efter varje gång/utlösning enligt instruktionerna men? nej 

Hur är era upplevelser ? 
    Finns det något annat jag kan göra ? 

• rostigsaab

Tack för svaret om fleshlight ! 

Men hur får du egentligen in potatismjölet in i gången ? 

• rostigsaab
    Anonym (Man) skrev 2023-02-12 18:03:13 följande:
    Vänd den in och ut, då kan du försiktigt pudra den. Behövs inte mycket och den ska vara torr och rengjord innan. 

Ok och sedan ? 

hur länge låter du mjölet sitta kvar och är det så bara att torka av det efteråt ? 

• rostigsaab

RC ?Fucking Machine? dildo med stativ och sugpropp. 15 cm lång och ?normal omkrets? Vid full uppladdning ger den ett c:a 15 minuters skönt  in och ut knull i min trånande och kåta stjärt. Maskinen ger lite väl högt ljud ifrån sig, men det kan man såklart maskera med musik i bakgrunden. 

Rekommenderas ! 

Svar på tråden Vilken sexleksak är er bästa? och er sämsta?