Negativt test BIM-2
Har idag testat negativt på ett testa tidigt-test från rfsu. BMI-2.
Någon som har erfarenhet av dessa och testat positivt senare? Det jag har läst är att de ska vara tillförlitliga och känsliga, så det är väl kört för mig?
Har idag testat negativt på ett testa tidigt-test från rfsu. BMI-2.
Någon som har erfarenhet av dessa och testat positivt senare? Det jag har läst är att de ska vara tillförlitliga och känsliga, så det är väl kört för mig?
Så länge inte mensen kommer finns det alltid hopp, så är det bara! RFSU testa tidigt är värdelösa test. Har testat positivt på alla möjliga test innan jag fått något märkbart på dem.
Tack! Man blir helt knäpp när man går och väntar?
Negativt idag med, använde CB. BIM-1.
Jag får fortfarande negativt, BIM+4. Ingen mens. Pratade nyss med BM och hon menade att så kan det vara, det kan innebära att man har senare ägglossning än man trodde eller att nivåerna inte är tillräckligt höga än. Sålänge mensen inte dyker upp så finns det hopp.
Lycka till!
Okej? ja då är det inte kört än. Lycka till du också! Håller tummarna.
Vilka tester använder ni er av?
Vilka tester använder ni er av?
BIM idag. Ingen mens än. Hur går det för er?
Hej!
Jag väntar också på en besvikelse, hade beräknad ägglossning mellan 24-27 dec med starkaste dagen 26.
Oskyddat sex 24 dec, borde haft plusset klappat och klart, men icke! Får ändå bara minus på både rfsu och cb tidiga test.
Okej, jag är inte på bim ännu för det är 10 januari, men imorgon är det 3 veckor efter samlaget och då ska det kunna visa något säger all info.
Så jag blir nog besviken i nästa vecka när mensen förmodligen kommer.
Det kommer inte bli nött betyder det