Negativt test BIM-2
Har idag testat negativt på ett testa tidigt-test från rfsu. BMI-2.
Någon som har erfarenhet av dessa och testat positivt senare? Det jag har läst är att de ska vara tillförlitliga och känsliga, så det är väl kört för mig?
Har idag testat negativt på ett testa tidigt-test från rfsu. BMI-2.
Någon som har erfarenhet av dessa och testat positivt senare? Det jag har läst är att de ska vara tillförlitliga och känsliga, så det är väl kört för mig?
Negativt idag också.
För min del har RFSU och testa tidigt gett mig positivt 4 dagar innan mens i morgonurin
Okej, jag vet att jag sa att jag skulle invänta min mens som är beräknad att komma imorgon.
Men, det blev så konstigt idag, jag låg i soffan för en timme sen och vilade med min son och när jag reste mig kändes blött i underkläderna (typ som mycket flytningar) men jag såg att det fanns lite ljusrött vattnigt blod. Och kort därefter började jag känna mig konstig i magen typ illamående.
Min mens börjar aldrig på det sättet, den startar alltid på natten och det forsar som att någon startat en kran med klarrött klumpigt tjockt blod.
Tog ett clearblue test, ett vanligt ska visa ett + men fick negativt såklart.
Blodet har blivit rödare och lite mer men inte som min mens och det känns fortfarande lite illamående i magen? VARFÖR? Aaaaargh!
Det blev såklart en mens och en förkylning? Jippi..
Negativt test idag på BIM.
Negativt test idag på BIM.
Har du några känningar?
jag fick också negativt idag.. jag är osäker på bim men tog ägglossningstest som visade positivt den 24:e. Jag har haft massor av symtom men idag känns det som att allt lättat.
Sjukt frustrerande.
Har du några känningar?
jag fick också negativt idag.. jag är osäker på bim men tog ägglossningstest som visade positivt den 24:e. Jag har haft massor av symtom men idag känns det som att allt lättat.
Sjukt frustrerande.
Har lite känningar i magen. Men kan lika bra vara mensen som är på väg.
har en känsla av att mensen hälsar på när som helst tyvärr.
Hej,
Jag hoppar in här.
Jag är på Bim-10 eller -11. Gjorde en insemination den 28/1 men alltid svårt att veta exakt när ägget släpper. Har molvärk i ryggen som kommer och går, och ibland sticker det i äggledarna. Äter Progesteron (Lutinus) som kan ge vissa graviditetssymptom så det är svårt att veta om det jag känner är "äkta" eller inte. Har känt mig skengravid vid tidigare inseminationer. Tycker detta är så oerhört jobbigt och tärande. Försöker verkligen att inte tolka och känna efter i varje känsla, men det sker typ på automatik. Kommer hit nu för att dela lite upplevelser, erfarenheter och framförallt hopp.
Testade idag då jag inte kunde hålla mig längre med CB tidigt test. Negativt. Försöker att tänka att det inte betyder att hoppet är ute, det är ju väldigt tidigt. Men känner mig nedslagen. Testade positivt tidigt med min dotter som nu är 3.
Oj,
menade såklart ÄL + 10 eller + 11. Bim -6 tror jag.