Negativt test BIM-2
Har idag testat negativt på ett testa tidigt-test från rfsu. BMI-2.
Någon som har erfarenhet av dessa och testat positivt senare? Det jag har läst är att de ska vara tillförlitliga och känsliga, så det är väl kört för mig?
Har idag testat negativt på ett testa tidigt-test från rfsu. BMI-2.
Någon som har erfarenhet av dessa och testat positivt senare? Det jag har läst är att de ska vara tillförlitliga och känsliga, så det är väl kört för mig?
Min mens har varit regelbunden i ett år alltså? min dotter är två år nu.
Då var det dags igen?.BIM-2 idag! hur går det för er andra?
Enligt clearblue skulle jag kunna testa tidigt idag, men funderar på om det är lönt. Det är bara slöseri med pengar känns det som. Mensen är beräknad om 3 dagar, kan lika gärna försöka vänta och slippa både besvikelse och onödiga utgifter om det är negativt vilket det kommer att vara.
ägglossning i januari var beräknad 22-23 och vi låg den 19:e, hyser ingen förhoppning om ett +
Så jag försöker att vänta på mensen?
Hur går det för er andra?
Har också varit på väg flera gånger, men bestämt att vänta till BIM denna gången. Hade ägglossning enl appen den 19e men fick utslag på ägglossningstestet först den 24e. vi låg båda dagarna och dagarna emellan. Testar mig imorgon eller lördag????
BIM. Negativt test idag. Rfs-testa tidigt?.
ingen mens dock. känns hopplöst denna månaden också.
BIM. Negativt test idag. Rfs-testa tidigt?.
ingen mens dock. känns hopplöst denna månaden också.
Det har du rätt i. Ska jag tänka två veckor från den 25e istället?
Det har du rätt i. Ska jag tänka två veckor från den 25e istället?
Grejen är att både min mens och ägglossning är extremt punktlig. Så något konstigt denna månaden. Kanske covid som rubbar balansen i kroppen.
Grejen är att både min mens och ägglossning är extremt punktlig. Så något konstigt denna månaden. Kanske covid som rubbar balansen i kroppen.