• Nandez

Farmen 2022

I morgon börjar Farmen, har samlas vi och pratar om stort och smått om programmet.

Väl mött

• Svar på tråden Farmen 2022
  • Beccus
    molly50 skrev 2022-02-07 19:37:35 följande:

Mycket pip och gnäll på Bella och Kisha nu.

Även på Monika.. hon verkar tro att hon vet mycket och känner till allt efter så kort tid.. 
  • molly50
    Beccus skrev 2022-02-07 19:43:42 följande:
    Även på Monika.. hon verkar tro att hon vet mycket och känner till allt efter så kort tid.. 
    Ja,det håller jag med om. 
  • molly50
    Hon verkar vara lite kappvändare beroende på vem hon pratar med.
  • Johannus
    Om jag irriterar mig på Bella och Kisha så  gör jag det hundra gånger mer på Monika som gapar och härjar utan att känna någon av deltagarna ännu. Hon verkar skum.
  • Johannus

Skulle inte Nicklas, Arlind, Abel och Cissi vara på Farmen skulle veckans uppdrag inte bli färdigt. Jonas satte direkt killarna att jobba med nåt han själv aldrig skulle klarat av....Ok att killarna sa att dem aldrig byggt rökeri, men det kommer dem att klara.

Tänker verkligen följa denna vecka och kolla hur många knop Monika kommer att göra. Så även Kicha och Bella.

• Johannus

Undrar också varför det först vara så att Monika kom med en kille/man till Torpet. Det var meningen att dessa två skulle följas åt till Farmen, men killen vara av hälsoskäl tvungen att lämna programmet. VARFÖR har inte han ersatts med någon annan om det var menat att två skulle in?

• Beccus
    Johannus skrev 2022-02-07 21:50:48 följande:
    Om jag irriterar mig på Bella och Kisha så  gör jag det hundra gånger mer på Monika som gapar och härjar utan att känna någon av deltagarna ännu. Hon verkar skum.
    Håller med. 
    Johannus skrev 2022-02-07 21:56:04 följande:

Skulle inte Nicklas, Arlind, Abel och Cissi vara på Farmen skulle veckans uppdrag inte bli färdigt. Jonas satte direkt killarna att jobba med nåt han själv aldrig skulle klarat av....Ok att killarna sa att dem aldrig byggt rökeri, men det kommer dem att klara.

Tänker verkligen följa denna vecka och kolla hur många knop Monika kommer att göra. Så även Kicha och Bella.

Tror med dom löser röken. Det som irriterade mig mest med den var att Jonas sa att det blir Niklas fel om dom inte klarar det uppdraget, han blev satt som byggledare för den. Men jag kan känna att alla uppdrag är storbondens ansvar, denne ska ju fördela uppdragen till rätt personer, kolla att allt går bra, hjälpa till där han kan osv. Är det ett uppdrag där flera känner sig osäkra så måste ju hela gruppen hjälpas åt till slut så att det blir klart. Alla vill ha belöningen, då får man oxå se till att jobba för den. 
    Monika, bella och Kisha kommer inte att jobba mycket, dom har inte gjort det hittills och nu är storbonden på deras "sida" så blir en slapp vecka för dom...
Svar på tråden Farmen 2022