• Nandez

Farmen 2022

I morgon börjar Farmen, har samlas vi och pratar om stort och smått om programmet.

Väl mött

• Svar på tråden Farmen 2022
  • molly50

Keisha och Monica jobbar. Jösses!
    Visserligen bara med att skörda honung,men ändå.

• molly50

Så nu har de gjort honungsvatten och snott smör och gömt också.
    Och de klagar på andra som kör fulspel. Jaja...jag säger då det.

• Johannus
    Beccus skrev 2022-02-08 05:22:48 följande:
    Håller med. 

Tror med dom löser röken. Det som irriterade mig mest med den var att Jonas sa att det blir Niklas fel om dom inte klarar det uppdraget, han blev satt som byggledare för den. Men jag kan känna att alla uppdrag är storbondens ansvar, denne ska ju fördela uppdragen till rätt personer, kolla att allt går bra, hjälpa till där han kan osv. Är det ett uppdrag där flera känner sig osäkra så måste ju hela gruppen hjälpas åt till slut så att det blir klart. Alla vill ha belöningen, då får man oxå se till att jobba för den. 
    Monika, bella och Kisha kommer inte att jobba mycket, dom har inte gjort det hittills och nu är storbonden på deras "sida" så blir en slapp vecka för dom...
    Att Jonas satte Niklas och Arre på rökeriet var bara för att jävlas....Jag hoppas att det andra hjälper till killarna om det bara skulle vara den som ej hinner bli klar......Helt klart är det storbondens ansvar att alla uppdrag blir klara.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-08 19:34:40 följande:
    Undrar hur länge tjejerna tänker straffa Arre? Barnsligt,hur som helst.
    Så länge Jonas är storbonde kommer alla dom 4 straffa Arre, men jag hoppas han är stark och inte bryr sig.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-08 19:39:37 följande:
    Fräscht att äta av honungen och sen lägga tillbaka den i lådan igen. 
    Eller hur i denna pandemi tid.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-08 19:56:57 följande:
    Så nu har de gjort honungsvatten och snott smör och gömt också.
    Och de klagar på andra som kör fulspel. Jaja...jag säger då det.
    Fulspel hade dessa deltagare redan när Levin var kvar....Hoppas bara att dem åker dit och blir straffade.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-02-08 23:04:12 följande:
    Så länge Jonas är storbonde kommer alla dom 4 straffa Arre, men jag hoppas han är stark och inte bryr sig.
    Ja,det är väl risk för det.

Ja,det hoppas jag verkligen.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-02-08 23:04:45 följande:
    Eller hur i denna pandemi tid.
    Ja,det var ofräscht.
Svar på tråden Farmen 2022