• Anonym (Pervers)

    Vilka har haft sex/onanerat med arbete på distans?

    Vilka här har över distansarbete nu börjat ligga mer under själva mötena?

    Vissa möten är ju sjukt jobbiga att jag kopplar bort ljudet och kameran och har trevligt en stund men lyssnar fortfarande.

    Är jag ensam om detta?

  • Svar på tråden Vilka har haft sex/onanerat med arbete på distans?
  • Jonnynilsson
    Anonym (Pervers) skrev 2022-01-13 14:22:47 följande:
    Vilka har haft sex/onanerat med arbete på distans?

    Vilka här har över distansarbete nu börjat ligga mer under själva mötena?

    Vissa möten är ju sjukt jobbiga att jag kopplar bort ljudet och kameran och har trevligt en stund men lyssnar fortfarande.

    Är jag ensam om detta?


    Ja det hoppas jag. Att ha sex under distansmöte verkar ju inte fräscht alls. Och hur kan man koncentrera sig på sexet med någon som står och maler på i lurarna? 

    Däremot har jag legat på arbetstid. En gång när både jag och frugan jobbade hemma och drack eftermiddagskaffet tillsammans så tände det till och blev en snabbis på betald arbetstid.
  • Anonym (Pervers)
    Jonnynilsson skrev 2022-01-13 14:40:50 följande:

    Ja det hoppas jag. Att ha sex under distansmöte verkar ju inte fräscht alls. Och hur kan man koncentrera sig på sexet med någon som står och maler på i lurarna? 

    Däremot har jag legat på arbetstid. En gång när både jag och frugan jobbade hemma och drack eftermiddagskaffet tillsammans så tände det till och blev en snabbis på betald arbetstid.


    Fast tänk dig på stora möten mer. Inte om man sitter och pratar med EN person utan där det deltar 50-100 personer och är en lång konferens. Svintråkigt. Finns inget krav på att jag ska säga något eller svara
  • Friger
    Anonym (Pervers) skrev 2022-01-13 14:22:47 följande:
    Vilka har haft sex/onanerat med arbete på distans?

    Vilka här har över distansarbete nu börjat ligga mer under själva mötena?

    Vissa möten är ju sjukt jobbiga att jag kopplar bort ljudet och kameran och har trevligt en stund men lyssnar fortfarande.

    Är jag ensam om detta?


    Nä, dels så är mötena jävligt oinspirerande. Sen glömmer man väl cam eller något annat på förr eller senare.

    Va på ett möte där en av deltagarna hade en porrsida i bakgrunden som han råka maximera när han dela skärm. Jävligt klantigt.

    Men han hade ju tur att det inte var någon på mötet som var "känsligt lagd". Så han kom ur det hela med livet i behåll! :P
  • Anonym (Pervers)
    Friger skrev 2022-01-13 15:09:52 följande:

    Nä, dels så är mötena jävligt oinspirerande. Sen glömmer man väl cam eller något annat på förr eller senare.

    Va på ett möte där en av deltagarna hade en porrsida i bakgrunden som han råka maximera när han dela skärm. Jävligt klantigt.

    Men han hade ju tur att det inte var någon på mötet som var "känsligt lagd". Så han kom ur det hela med livet i behåll! :P


    Haha jag har aldrig glömt kameran på. Brukar ta av ljudet och skrika lite också för att se om ljudet funkar avstängt och när det verkar funka så kör man?
  • Bababastant

    Det händer väl att man plockar fram kuken på jobbet och retar upp den så den spottar och fräser. Bra sätt att rensa huvudet och pungen!

Svar på tråden Vilka har haft sex/onanerat med arbete på distans?