IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Ruvardag 6 och mer symptom som tilltagit, tog därför ett test mitt på dagen. Clearblue, superstarkt plus direkt. Tog även ett digitalt som visade 2-3 veckor. Tycker nästan det känns läskigt att plussa så starkt så tidigt? Vår testdag är ju först om 1 vecka. Mycket kan hända tills dess förstås, vågar inte jubla av glädje även fast det känns underbart. Bara hoppas nu, håller även tummarna för alla er andra som ruvar eller håller på med behandlingar. :)
Ruvardag 6 och mer symptom som tilltagit, tog därför ett test mitt på dagen. Clearblue, superstarkt plus direkt. Tog även ett digitalt som visade 2-3 veckor. Tycker nästan det känns läskigt att plussa så starkt så tidigt? Vår testdag är ju först om 1 vecka. Mycket kan hända tills dess förstås, vågar inte jubla av glädje även fast det känns underbart. Bara hoppas nu, håller även tummarna för alla er andra som ruvar eller håller på med behandlingar. :)
Fyra av fem ägg blev befruktade! :D på torsdag eftermiddag blir det återföring ^^ tror att officiella testdagen blir 30/3...om man kan hålla sig så länge xD allt känns fortfarande så overkligt!
Förhoppningsvis! Har fryst mycket på kvällarna vilket jag gjorde med första barnet också samt är täppt i näsan. Sedan har jag fått tydliga ådror på brösten, kan knappt hålla mig vaken efter 21 och har molande värk som att det drar. Det sistnämnda kom dock först igår. Kände samma värk dagen efter insättning men sen har RD2-RD5 knappt märkts förens igår då det tilltog.
Vi hade ju tänkt vänta men jag är alldeles för nyfiken och tycker testningen är lite av tjusningen! Skönt att du mår bättre, lycka till vid test :D
Vad kul att följa allas resa :D håller tummarna för oss alla!
Jag är på ruvardag 2 idag, känner av värk som kommer och går, började igår eftermiddag..sen har jag väldigt ömma bröstvårtor, men det har jag haft sedan äggplocket. Nu är det väl bara till att vänta, har testdag 30/3 :)