Hemma sittande barn
Har problem med att min barn inte går till skolan inte umgås med oss andra .Är arg hela tiden.
Det började när hon gick i 6 an
Hon började vara hemman,det var början av pandemin och sa de att de mådde dåligt så var man ju tvungen att ha dem hemma . Sedan började hon vara hela tiden hemma men hon umgicks med oss andra och kompisar.
nu började hon 7 och det börja bra men sedan gick allt neråt. Nu är hon inlåst isitt rum helantiden .är inte med oss eller kompisar .är arg hela tiden . Vi har haft möten med skolan men det har inte hjälpt. Hur ska jag hjälpa henne när hon är inlåst i sitt rum hela dagen. Ta bort nyckel då barikerar hon typ sängen framför .ta bort dörr då är jag rädd att hon rymmer . Man kan inte prata med henne vi försöker men hon verkar inte bry sig . Ska man försöka ta henne till läkare hur då man inte får ut henne ur hennes rum .
Jag vet inte vad jag ska göra ,vad vi ska göra . Detta tär också på min man och mitt förhållande. Då jag får skulden då det är jag som är hemma mest när det Örebro dags att vakna och ta sig till skolan.
.