Inlägg från: Ocdmänniska |Visa alla inlägg
  • Ocdmänniska

Tyda drömmar

Tror personligen inte att drömmar betyder något igentligen, visst kan du drömma om nått du är rädd för och så men det betyder nog inget mer än att du har det i ditt undermedvetna. Jag drömmer ibland att min sambo lämnar mig, varför? Jo för det är nog något jag är rädd för undermedvetet fast jag inte aktivt går och tänker på det. I natt i min dröm drömde jag att jag så barn bli på körd och jag hann rädda 2 av dom. Tror inte det betyder nått, var nog för jag varit med mina syskon barn så därför var det barn med

• Ocdmänniska
    Anonym (Hu) skrev 2022-01-21 15:33:28 följande:

Hade inte tänkt så mycket på detta om inte de 2 sista har varit så annorlunda mot de andra som jag drömt om genom åren. 

Hade en liknande dröm om en kompis som återkom flera gånger. Höll på i nästan 18 år. Sedan kom vännen tillbaka i mitt liv och då slutade dessa drömmar. 

Tror att jag drömmer om min vän, det om att han både vill och inte vill, speglar det han tänker om mig. 
    men som sagt de senaste är nåt annat som jag inte riktigt förstår.  

Låter inte så konstigt att drömmarna slutade när ni kom i kontakt igen, du tänkte du väl inte undermedvetet på personen längre då hen var i ditt liv.

Som sagt tror inte det betyder nått, kanske önske tankar? Men du uppfattar det tydligt som något så 
Svar på tråden Tyda drömmar