majarg skrev 2022-03-11 17:31:43 följande:
Haha det är helt klart okej att gå runt och bli äcklad och kolla lite snett för måendet skull :D
skönt att träningen fungerar så bra för dig! Åh broccoligratäng lät super gott. illamåendet går bra just nu (peppar peppar), har däremot börjat få mkt växtvärk igen så tror mensen ska komma hela tiden. Gick och kollade flera gånger på toan igår och killen bah - men du kommer inte få mens, hahah.
gällande maten är jag inte sugen på något speciellt - men om någon frågor vad jag vill ha är svaret - krispigt, igår skickade jag sms till killen att jag ville ha krispiga grönsaker. så har fått sug på mkt frukt och grönt. Och iskallt vatten, är så törstigt
Illamåendet är fortfarande så pass alltså? :(
Åh, krispigt är så gott! Såna här sockerärtor som man bara kokar nån minut med citron på, mm. Vad skönt att ditt illamående är bättre, här kommer det och går. Idag var en bra dag och jag hade mycket energi, mådde bara illa på morgonen och på gymmet. Och lite före maten. Men igår var det jobbigt, jag kräktes och sov en timme på eftermiddagen. Jag har en läkartid inbokad i veckan för att kolla upp det. Jag är i v.10 nu så jag hoppas att det klingar av. Jobbigt med växtvärken, det känns ju precis som mensvärk! Jag har ultraljud om tre veckor, tiden går långsamt. Har du också ultraljud ungefär då eller?