Airpod skrev 2022-01-27 12:16:47 följande:
Att de tar selfies hela tiden betyder ej att de är nior.
Du är inte så ful som du tror, då hade du inte fått matchningar med nior. Så enkelt är det.
Självklart matchar inte snygga människor med allt och alla men chanserna ökar ju avsevärt. Är man riktigt snygg matchar man nästan med alla man sveper höger på. Jag själv tillhör eliten vad gäller utseende och jag är på tinder mest för skojs skull. Är inte inne där hela tiden heller.
Hur som helst så kan du inte förneka eller säga emot det faktum att tinder är ytligt och handlar om utseende. De mindre snygga killarna får knappt några likes eller matchningar, oavsett vad du än säger.
Jag tror mer på en spännande profil, som jag berättar om, man leker med bilder samt man skriver en intressant text.
Även du som säger du är snygg, så är chansen att du träffar en seriös person ganska låg, anledning är att det är lätt att träffa en ny person relativt snabbt via tinder, bara för att man är snygg menas inte att man kommer träffa en man gillar och passar ihop med, finns många snygga som har för mycket bekräftelse behov, dom blir inte lätta att leva med, går man ut så uppvaktas dom hårt, har dom bekräftelse behov så gillar dom även att flörta mycket, man kan ta en så enkel sak som att vi bara åkte hiss, där två andra killar dela hissen, när vi kliver av så önskar ena av killarna min tjej god natt, vi har inte pratat eller något med dessa, uppvaktningen är överallt i vardagen, spec när dom gillar o flörta, räcker bara att gå på stan så hälsar vissa killar på dom, även fast man är i en stad dom aldrig varit till, man förstår att ögonkontakt med bra utseende har blivit en vardag för dessa.
Kanske som jag berättat när jag tog upp blockerade personer på deras mobil, tar man då 40 personer blockerade på två år, det är ca 2 per månad som blivit blockerade, lägger man då in en tanke på att alla inte blir blockerade så kan man förstå hur många personer dom dejtar och har ändå inte träffat rätt person.
Ett bra exempel är min kompis kusin, "tjejen vi dejta samma kväll", han är snygg, han är vältränad, men utseende fixerad, han har bilder på sig själv, han bränner även kanter på bilder av sig själv, gör collage bilder osv, han vet om att han är snygg, därför var det så roligt att hon även dejta mig direkt efter hon träffa han, samt att hon börja messa med mig under deras dejt, hon visa även intresse av mig fast jag berätta vem hon var, men jag berätta på ett snällt sätt.
Tjejer får fler matchningar, men om man jämför mig som kille med kusinen så verkar vi få lika många likes, men jag verkar fånga upp tjejerna bättre, det kan hänga på att jag är bättre på skriva samt bättre på prata, har andra värderingar osv.