• Anonym (Anonym1)

    Vilka killar får avsugningar?

    Hej! Detta är inte en runkrråk, bara nyfikenhet. Jag är en  man som är lyckligt gift osv, men jag har funderat på en sak ett tag. Jag har alltid utan undantag fått avsugningar. Av både ragg, dejter, flickvänner osv, och jag har varit med ganska många. Hur kommer det sig? De flesta jag känner får det sällan eller aldrig. Min fundering är alltså om det är något speciellt man som kille utstrålar för att just bli bortskämd på den fronten?

  • Svar på tråden Vilka killar får avsugningar?
  • Anonym (Spontant sådär?)

    De gånger jag spontant bara fått en avsugning sådär apropå ingenting har nog alltid getts med en baktanke på något även om det inte verkat så.

    Har sett ett mönster i det. Att hon har handlat något till sig själv (gemensam ekonomi) som jag anser är onödigt dyrt och som inneburit att vi fått snåla resten av månaden. Tex. ny handväska eller nya skor.

    Initiativ till analsex har en annan men lite liknande koppling. Föreslår hon det så vet jag numera att hon över huvudet på mig redan bestämt och beställt vart vi skall resa i sommar.

  • Anonym (Samma)

    Tror faktiskt att hygien spelar in mycket. Jag duschar inte varje dag utan ibland kan det bli varannan men ser alltid till att tvätta kuken varje dag. Skulle heller aldrig låta kvinnan börja suga om jag visste med mig att jag inte var så fräsch just då. 

  • Anonym (Oksan)

    Ger du själv oralsex till dessa kvinnor? What goes around comes around

  • Anonym (MeAlso)
    Anonym (Spontant sådär?) skrev 2022-01-27 16:23:33 följande:

    De gånger jag spontant bara fått en avsugning sådär apropå ingenting har nog alltid getts med en baktanke på något även om det inte verkat så.

    Har sett ett mönster i det. Att hon har handlat något till sig själv (gemensam ekonomi) som jag anser är onödigt dyrt och som inneburit att vi fått snåla resten av månaden. Tex. ny handväska eller nya skor.

    Initiativ till analsex har en annan men lite liknande koppling. Föreslår hon det så vet jag numera att hon över huvudet på mig redan bestämt och beställt vart vi skall resa i sommar.


    Skrattande Fått är väl lite tveksam benämning här?
  • exandthecity
    Anonym (Spontant sådär?) skrev 2022-01-27 16:23:33 följande:

    De gånger jag spontant bara fått en avsugning sådär apropå ingenting har nog alltid getts med en baktanke på något även om det inte verkat så.

    Har sett ett mönster i det. Att hon har handlat något till sig själv (gemensam ekonomi) som jag anser är onödigt dyrt och som inneburit att vi fått snåla resten av månaden. Tex. ny handväska eller nya skor.

    Initiativ till analsex har en annan men lite liknande koppling. Föreslår hon det så vet jag numera att hon över huvudet på mig redan bestämt och beställt vart vi skall resa i sommar.


    Jävlar va mycket BJ och A6 det hade blivit i mitt (numera kraschade) äktenskap om samma hade gällt..
  • Anonym (Spontant sådär?)
    Anonym (MeAlso) skrev 2022-01-27 16:33:06 följande:
    Skrattande Fått är väl lite tveksam benämning här?
    Ja, men känslan var att jag fick för att hon ville ge (innan jag såg mönstret i beteendet) och känslan av att det var helt spontant.
  • Anonym (Kvinna)

    Jag ger nästan aldrig avsugningar, har extrema kräkreflexer. 


    (och nej, det är inte för att kuken kommer djupt, jag kan bokstavligen få kväljningar om jag stoppar in ett bestick för långt i munnen). 


    Förväntar mig dock inte oralsex tillbaka, tycker inte det är en viktig del av ett sexliv. 

  • Anonym (man)
    Anonym (Anonym1) skrev 2022-01-27 11:45:12 följande:
    Vilka killar får avsugningar?

    Hej! Detta är inte en runkrråk, bara nyfikenhet. Jag är en  man som är lyckligt gift osv, men jag har funderat på en sak ett tag. Jag har alltid utan undantag fått avsugningar. Av både ragg, dejter, flickvänner osv, och jag har varit med ganska många. Hur kommer det sig? De flesta jag känner får det sällan eller aldrig. Min fundering är alltså om det är något speciellt man som kille utstrålar för att just bli bortskämd på den fronten?


    Fast vad får dig att tro att alla killar vill ha avsugningar?

    Jag tycker fittan är betydligt skönare än munnen och kan absolut avstå från en blowjob till fördel för knull istället.
  • Anonym (Spontant sådär?)
    Anonym (Spontant sådär?) skrev 2022-01-27 17:28:35 följande:
    Ja, men känslan var att jag fick för att hon ville ge (innan jag såg mönstret i beteendet) och känslan av att det var helt spontant.
    Förutom det är oralsex en del i att vi har sex, men det är inte samma grej som att bli avsugen....och analsex är något jag inte ens frågar om längre pga surheten det orsakar, så när hon spontant vill det, redan har förberett för det och föreslår det själv vet jag att nu blir det solsemester och inte dit jag vill åka i sommar i år igen.
  • Anonym (man)
    Anonym (Oksan) skrev 2022-01-27 16:32:44 följande:

    Ger du själv oralsex till dessa kvinnor? What goes around comes around


    Nja, fast båda behöver ju inte alltid gillar samma saker. Jag ger gärna oralsex till en partner om hon gillar det men förväntar mig inte samma tillbaka för jag är inte speciellt förtjust i blowjobs utan föredrar hellre "riktig" sex.

    Det betyder heller inte att jag inte låter henne suga av mig om hon njuter av det.
    Jag har bara svårt för det där med millimeterrättvisa i sängkammaren och att man alltid måste få exakt samma man ger eller tvärtom. Varför inte bara fokusera på att båda ska njuta av det och vara nöjda? Varför göra allt till en maktkamp?
Svar på tråden Vilka killar får avsugningar?