• Anonym (Anonym1)

Vilka killar får avsugningar?

Hej! Detta är inte en runkrråk, bara nyfikenhet. Jag är en  man som är lyckligt gift osv, men jag har funderat på en sak ett tag. Jag har alltid utan undantag fått avsugningar. Av både ragg, dejter, flickvänner osv, och jag har varit med ganska många. Hur kommer det sig? De flesta jag känner får det sällan eller aldrig. Min fundering är alltså om det är något speciellt man som kille utstrålar för att just bli bortskämd på den fronten?

• Svar på tråden Vilka killar får avsugningar?
  • Anonym (Oksan)
    Anonym (man) skrev 2022-01-27 17:57:33 följande:
    Nja, fast båda behöver ju inte alltid gillar samma saker. Jag ger gärna oralsex till en partner om hon gillar det men förväntar mig inte samma tillbaka för jag är inte speciellt förtjust i blowjobs utan föredrar hellre "riktig" sex.

Det betyder heller inte att jag inte låter henne suga av mig om hon njuter av det.
    Jag har bara svårt för det där med millimeterrättvisa i sängkammaren och att man alltid måste få exakt samma man ger eller tvärtom. Varför inte bara fokusera på att båda ska njuta av det och vara nöjda? Varför göra allt till en maktkamp?
    Nä, givetvis. Menade inte att det är en maktkamp, men svaret kanske finns i att sexet koncentreras på bara penetrering och då utvecklas inte de där andra delarna.
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (man) skrev 2022-01-27 17:57:33 följande:
    Nja, fast båda behöver ju inte alltid gillar samma saker. Jag ger gärna oralsex till en partner om hon gillar det men förväntar mig inte samma tillbaka för jag är inte speciellt förtjust i blowjobs utan föredrar hellre "riktig" sex.

Det betyder heller inte att jag inte låter henne suga av mig om hon njuter av det.
    Jag har bara svårt för det där med millimeterrättvisa i sängkammaren och att man alltid måste få exakt samma man ger eller tvärtom. Varför inte bara fokusera på att båda ska njuta av det och vara nöjda? Varför göra allt till en maktkamp?            De killar jag varit med har alla varit egoister. Eller snarare att de glatt tar emot fet som ges, t ex oralsex men de har väldigt få gånger gett något tillbaka. Tror det är en mekanism att som gör att vissa människor får lite tillbaka. Har därför slutat att suga om drt inte är en seriös relation. 
  • Anonym (man)
    Anonym (Blomman) skrev 2022-01-27 18:21:13 följande:
    De killar jag varit med har alla varit egoister. Eller snarare att de glatt tar emot fet som ges, t ex oralsex men de har väldigt få gånger gett något tillbaka. Tror det är en mekanism att som gör att vissa människor får lite tillbaka. Har därför slutat att suga om drt inte är en seriös relation. 

Absolut det måste råda någon slags jämvikt men millimeterrättvisa är ju inte heller speciellt sexigt. 

Får man ingeting tillbaka så tröttnar man givetvis på att ge, men man behöver ju heller inte föra protokoll och räkna antall ggr och minuter man höll på och kräva att det ska vara exakt lika. Har man kommit in i en sån snurra så är det nog bättre att gå isär.

• Anonym (Sonja)

Vi ger varandra oralsex och älskar det, blir så härligt kåt och suga en hård kuk då rinner det över.

• Anonym (H)
    Anonym (Sonja) skrev 2022-01-28 05:13:08 följande:

Vi ger varandra oralsex och älskar det, blir så härligt kåt och suga en hård kuk då rinner det över.

Oooooooch där blev det en runktråd, suck 

• Anonym (MeAlso)
    Anonym (Spontant sådär?) skrev 2022-01-27 17:28:35 följande:
    Ja, men känslan var att jag fick för att hon ville ge (innan jag såg mönstret i beteendet) och känslan av att det var helt spontant.
    Det tragiska är när sex används som belöning.
    Naturligtvis blir det mer sex om båda mår bra men just mönstret att sex, eller viss typ av sex bara förekommer som motprestation fick mig i alla fall känna mig jävligt manipulerad, som om jag var någon slags grottman.
    Lusten var ju inte riktad mot mig snarare än om jag var snäll pojke?
  • Underhill

Killar som vill/gillar och har en partner som vill/gillar. Själv uppfattar jag det lite som antingen eller där med det. Är man eller kvinna sexuellt intresserad så ingår det orala. Om inte så inte alls eller bara/oftast endast åt ena hållet för den som gillar att ge.

• Anonym (Palle)

Har inte heller fattat detta. 
    Jag får också oralsex med jämna mellanrum av min "tant", ofta med satsen i munnen. Har vänner som gnäller att de aldrig får det, och ett par vi känner separerade för att mannen i fråga inte fick oralsex. 

• KaptenOhoy
    Anonym (man) skrev 2022-01-27 17:49:33 följande:
    Fast vad får dig att tro att alla killar vill ha avsugningar?

Jag tycker fittan är betydligt skönare än munnen och kan absolut avstå från en blowjob till fördel för knull istället.
    Inget i TS text som insinuerar att han tror att alla vill ha avsugningar heller. 
  • Anonym (Nada)

Par
    35+ 
    Tillsammans ca 15år

Fick avsugningar ett par gånger under första året tillsammans, sedan 14år tillbaka ingenting.
    Håller samma goda hygien.

Hon säger att hon inte gillar att ta den i munnen.

Svar på tråden Vilka killar får avsugningar?