• Anonym (321)

Vill ha sex med andra men vill inte såra flickvän

Hej! Jag är en man som är i ett bra förhållande och har tre barn. Jag älskar min sambo och vi har ett bra aktivt sexliv. Jag har dock ett problem.. jag har alltid älskat att ha sex med kvinnor för första gången. Det är nåt tändande över att få se och ta på allting för första gången och intensiteten som uppstår. Jag är välutrustad och tycker också om att visa det för första gången och att göra allt jag kan för att få kvinnan att njuta så hon aldrig glömmer det. Innan mitt nuvarande förhållande var nya sexrelationer något jag sysslade mycket med och nu har jag ett sug efter att göra det igen! Jag har funderat på att försöka få fram till min flickvän att kanske bli swingers, men jag vet inte hur jag ska lägga upp det för henne? Hon är helt klart den bästa kvinnan och sexpartnern jag någonsin haft, men hur stoppar jag drt här suget utan att vara otrogen?? Och jag tror inte att hon skulle reagera så positivt till min swingers-idé. Vad ska jag göra??

• Svar på tråden Vill ha sex med andra men vill inte såra flickvän
  • Anonym (ööö)

Jaa du, vad tror du själv?

Du har bara ett val.: var ärlig mot henne men ta konsekvenserna om hon inte vill fortsätta vara i relation med dig.
    Vad är viktigast för dig - ha kvar din fantastiska partner eller kunna hoppa från knull till knull med nya personer? Vad är viktigast i längden -vad kommer du se tillbaka på när du är gammal och må bäst av att ha haft i ditt liv? 

• Anonym (Peter)

Som jag förstår det är det här bara en krydda, du har bra sex annars med, även utan "första gången"-upplevelsen.
    Väg då ert liv nu, med familj, hem, vardag, kärlek och bra sex mot önskan att hoppa mellan ständigt nya sexpartners.
    Är det ett svårt val egentligen?

• Hotelliggaren

Ännu en man som inte nöjer sig med ett bra sexliv utan vill både ha och äta kakan.... Jag gillar oxo att ligga med nya kvinnor, ta av dem kläderna och upptäcka en ny kropp och person. Alltid lika upphetsande och spännande. Men det tillhör singellivet, så är det. Visst kan jag som sambo kolla på en kvinna och liksom verkligen fantisera om hur hon ser ut naken och känns under händerna. Men det kan du inte få såvida ni inte har öppet eller är swingers. Och det visste du.

• Anonym (Carl von Otten)
    Anonym (321) skrev 2022-01-28 08:01:00 följande:
    Vill ha sex med andra men vill inte såra flickvän

Hej! Jag är en man som är i ett bra förhållande och har tre barn. Jag älskar min sambo och vi har ett bra aktivt sexliv. Jag har dock ett problem.. jag har alltid älskat att ha sex med kvinnor för första gången. Det är nåt tändande över att få se och ta på allting för första gången och intensiteten som uppstår. Jag är välutrustad och tycker också om att visa det för första gången och att göra allt jag kan för att få kvinnan att njuta så hon aldrig glömmer det. Innan mitt nuvarande förhållande var nya sexrelationer något jag sysslade mycket med och nu har jag ett sug efter att göra det igen! Jag har funderat på att försöka få fram till min flickvän att kanske bli swingers, men jag vet inte hur jag ska lägga upp det för henne? Hon är helt klart den bästa kvinnan och sexpartnern jag någonsin haft, men hur stoppar jag drt här suget utan att vara otrogen?? Och jag tror inte att hon skulle reagera så positivt till min swingers-idé. Vad ska jag göra??

Mitt råd är att inte spela ut din önskan/fantasi. Det är inte värt det helt enkelt. 
    Förstår precis vad du menar däremot, det är så spännande att klä av en tjej för första gången och även se hur sakerna ser ut under kläderna. Även första äntrandet är sjukt spännande. 
    Även jag, som du, verkar har en manslem som är större än genomsnittet, och det är en sjuk egoboost när det typ nästan blir förnärmade, liksom "oooojj med tillhörande gest (ja du vet säkert)" med uppspärrade ögon och nästan nervöst trevar sig fram verkligen undersöker den under ett nästan flickigt fnitter. 

Men i slutändan så är det inte värt det. Du har din fru, era barn och ett bra sexliv. Jag har ungefär samma läge som dig, men jag vill inte att min fru ligger med andra, således gör inte jag det heller. Vi har varandra, är väl inkörda med varandra och vi vet vad vi gillar och inte gillar, sexet är alltså mer än bra och det sker tillräckligt ofta. Gräset är tyvärr inte grönare på andra sidan, där väntar snarare drama, problem, könssjukdomar, ångest och svek. Stanna kvar på din sida staketet. 

Flexa istället med att din fru är mer än nöjd med läget, och hon och ingen annan får tillgång till dig. Du har ju valt henne, och hon dig, är hon den bästa sexpartnern du haft, så kan jag nästan lova, att du kommer bli besviken på mycket ute på köttmarknaden. 
  • StudierKemi

Om jag var dig skulle jag sexchattat hett med någon ny då och då - och sedan avslutat den gamla chatten, och sen se mig om efter en ny likadan chatt. Och fortsätta på den banan. Det ger typ "ny" spänning.

• Anonym (W)
    StudierKemi skrev 2022-01-28 09:28:25 följande:

Om jag var dig skulle jag sexchattat hett med någon ny då och då - och sedan avslutat den gamla chatten, och sen se mig om efter en ny likadan chatt. Och fortsätta på den banan. Det ger typ "ny" spänning.

Med eller utan flickvännens vetskap?

Jag skulle bli väldigt sårad om det om fram att min pojkvän betedde sig på det sättet som du föreslår.
  • Anonym (321)
    ?Om jag var dig skulle jag sexchattat hett med någon ny då och då - och sedan avslutat den gamla chatten, och sen se mig om efter en ny likadan chatt. Och fortsätta på den banan. Det ger typ "ny" spänning.?

vet inte hur man kopierar inlägg på rätt sätt. Men ja jag har funderat på detta, men det medför ju problem. Både det att jag antar att det räknas som otrohet? jag vill ju helst inte göra något som sårar henne. Och om jag nu skulle göra det så vet jag inte var jag skulle hitta någon som jag kan lita på och göra det med
  • StudierKemi
    Anonym (W) skrev 2022-01-28 10:22:18 följande:
    Med eller utan flickvännens vetskap?

Jag skulle bli väldigt sårad om det om fram att min pojkvän betedde sig på det sättet som du föreslår.
    I fokus ska ligga att han inte ÖVERGER 3 barn och sin fru. Det är det värsta som kan hända. Men han måste göra vad han kan för att må bra, med eller utan flickvännens vetskap. Sex-chatt är inte otrohet. Vad vill du rekommendera till Ts då? Att han ska lämna sin familj och sexa runt IRL istället? 

Till Ts; det handlar inte om att du ska "fästa dig" vid nya sex-chattare. Du ska bara vara fäst vid din familj och inte vid någon annan. Du ska använda sex-chattarna 1 gång och göra dig av med dem efteråt (kritiskt viktigt att du förstår).
  • Anonym (P)

Gissa varför kvinnor är jäkligt less på män?
    För att varenda dejtingsite/community är översållade med liknande kåtbockar vars vokabulär är begränsat till "vad gör du ikväll, knulla?" eller bara "Knulla?".

Det är lätt att bli manshatare tack vare dessa fåtaliga men otroligt störiga slemmon.

Vad sägs om att ta lite ansvar och inte agera på varenda sexuell impuls du får?

• Anonym (aaa)
    Anonym (321) skrev 2022-01-28 10:56:36 följande:
    ?Om jag var dig skulle jag sexchattat hett med någon ny då och då - och sedan avslutat den gamla chatten, och sen se mig om efter en ny likadan chatt. Och fortsätta på den banan. Det ger typ "ny" spänning.?

vet inte hur man kopierar inlägg på rätt sätt. Men ja jag har funderat på detta, men det medför ju problem. Både det att jag antar att det räknas som otrohet? jag vill ju helst inte göra något som sårar henne. Och om jag nu skulle göra det så vet jag inte var jag skulle hitta någon som jag kan lita på och göra det med

Nädu TS. Jag tror att du kommer ångra dig extremt mycket om du väljer att leva ut den sidan av dig själv. 

Om jag vore du skulle jag föreslå ett gemensamt besök på någon sexklubb och utgå ifrån att ni bara går dit för att ha sex med varandra när ni är där. Sen kanske läget ändras. Det är ju mycket möjligt att hennes gränser också skulle flyttas när hon blir lite uppvaktad av andra män mm. Men om hon inte vill så måste du ju respektera det. Iaf om du vill ha henne i ditt liv!

Om detta är något som du måste leva ut så får du skilja dig. Det finns inget vackert alls i att medvetet gå bakom ryggen på den du älskar. Att låtsas som om man gör det av omtanke för att man inte vill såra är bara ytterligare ett svek, för det är klart att det inte finns någon omtanke i det utan bara en önskan om att både få ha kakan och äta den. 

Men börja med att göra lite eftersökningar på hur vanligt det är att ångra sig/inte ångra sig.

Svar på tråden Vill ha sex med andra men vill inte såra flickvän