• Tecum

Cuckold

Tukt skrev 2022-01-28 16:47:20 följande:
    Cuckold är det samma som dominans. Det aktiva redskapet för att åstadkomma maktförskjutnigen är förnedring.
    Stämmer. Cuckold är en variant på bdsm och bygger på makt genom förnedring.
  • Tecum
    Anonym (Andreas) skrev 2022-01-28 17:51:24 följande:
    Får nästan be om ursäkt...  Men kunde inte låta bli när TS misstänkte att det kunde vara en sjukdom... Skrattande Det var ju öppet mål.

Allvarligt talat så är det väl en fantasi som väldigt många män delar med TS? Iaf jag har ofta fantiserat i dom banorna.

Sen har ju "Cuckold-begreppet" lite luddiga kanter numera, ofta används ju uttrycket i de sammanhang där man delar sin kvinnliga partner med en annan man - och njuter sexuellt av att se sin partner ha sex med en annan man.

Men det kan vara ganska jobbiga fantasier eftersom dom ofta innehåller ingredienser både av sexuell lust och svartsjuka. Man ska nog tänka sig för innan man går vidare och försöker förverkliga fantasierna.
    Ja vissa blandar ju ihop cuckold med partnerbyte, trekant och öppna förhållanden och då blir det luddigt för det är något helt annat.
  • Tecum
    Tukt skrev 2022-01-28 17:43:43 följande:
    ...och problemet är ju att ett rapp av ridspöet ger ett rött märke som sitter kvar ett tag. Sedan försvinner det. Men vad sexuell förnedring gör med psyket är betydligt mer komplicerat.
    Ja det är en riktig och viktig reflektion.
  • Tecum

Men blir du Mia69 tänd av att din man blir förnedrad och mår dåligt? Du ger det intrycket i alla fall och är du inte rädd att det ska skada honom eller ert äktenskap på sikt.
    Eller bryr du dig inte?

Hur skulle du göra om din man plötsligt sa att han vill att du ska sluta med leken och att träffa din älskare? Träffa honom i smyg?

• Tecum
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-02-05 13:55:12 följande:
    Antar att hon skulle göra samma som jag. Träffa älskaren ändå. Kan inte vara utan sexet.
    Tror jag också. En av riskerna med cuckoldlekar, det är lätt at börja men svårt att sluta.
  • Tecum
    Anonym (Mia69) skrev 2022-02-05 18:17:29 följande:

Det beklagar jag verkligen, det är ju inte roligt att springa bakom ryggen på sin man, men jag förstår dig. Jag tror att min man fortfarande känner att det är "hans idé " och hans fantasi och önskan som står i centrum, när det i själva verket för mig utvecklats till ett förhållande med en ung fin kille där både känslor och njutning av underbar sex är huvudsaken. Vidare så har jag verkligen fått utveckla min egen sexualitet och tänja mina personliga gränser till helt nya nivåer.

Min unge älskare har sedan en tid en flickvän, men det är med mig som han kan leva ut sina sexfantasier, och säven han tycker det är spännande att knulla mig mitt framför näsan på min man. Vid ett tillfälle strax före jul var han och sin flickvän på IKEA utanför stan och vi hade bestämt att mötas i hemlighet där. Så samtidigt som min make satt i bilen utanför på parkeringen och väntade på mig, (han fick lyssna via mobilen) och min unge älskares rara flickvän, som inte hade en aning om vad som föregick, som beskedligt väntade utanför toaletterna, så sprutade hennes busige pojkvän upp en rejäl sats i min rumpa inne på handikapptoaletten. Helt sjukt, men otroligt spännande och upphetsande. Min man hade runkat som besatt ute i bilen när han tjuvlyssnade i mobilen på oss, och var helt exalterad när jag kom ut. Det var faktiskt en väldigt positiv upplevelse där han inte kände svartsjuka efteråt, kanske för att han inte såg oss och fick bilderna på näthinnan eller för att det nu fanns en fjärde part involverad som var mer bedragen än honom, flickvännen visste ju ingenting. Denna typen av dejt var väldigt spännande och upphetsande och inte alls svår att varken planera eller genomföra.

Jag hoppas att du finner en lösning där du får leva ut dina fantasier och sexulaitef utan att du får bakom ryggen på din make. vad var det som blev avgörande för honom  när gick från att tända på idén till att vilja stoppa helt, och tror du att du kan få honom att hitta tillbaka igen?

Trevlig kille du hittat som bedrar sin flickvän. Men det är en klassiker, kvinnor tänder på skitstövlar och att han njuter av att förnedra din man är helt i linje med hans personlighet. Undrar du aldrig vad han säger om dig till sina kompisar?
Svar på tråden Cuckold