• Anonym (Upphetsad)

Cuckold

Hej, jag har blivit mer och mer intresserad av cuckolding dom senaste åren. Det hände efter att jag kommit på min fru som hade en affär med nån som hon träffade på FB. Vi hade jobbigt ett tag och jag mådde skit dåligt men nu har vi det bra igen och jag har börjat fantisera mer o mer om att min fru träffar andra och har sex. Jag har googlat mycket på nätet och kollat massa sidor om cockold/hotwife och blir riktigt upphetsad av olika par/fruars berättelser. Är cuckold nån slags sjukdom? Kan vem som helst bli en cuckold? På senare tid fantasierar jag alltid att min fru blir knullad av dom som hon har/haft kontakt med när vi har sex

• Svar på tråden Cuckold
  • Anonym (Andreas)

Ja, cuckold är en sjukdom som sprids med covid-vaccin.
    Det kommer att bli ännu värre ju fler vaccindoser du får mot covid-19.
    En ganska vanlig biverkning misstänker jag eftersom det är ganska vanliga fantasier.

Syftet är att alla män snart kommer att acceptera att låna ut sin partner till den nya hemliga maktsammanslutningen som snart tar makten. Det kommer inte att finnas några svartsjuka äkta män längre.. Bara för makthavarna att ta för sig och välja fritt..

• Anonym (Lizzy)
    Anonym (Andreas) skrev 2022-01-28 15:46:48 följande:

Ja, cuckold är en sjukdom som sprids med covid-vaccin.
    Det kommer att bli ännu värre ju fler vaccindoser du får mot covid-19.
    En ganska vanlig biverkning misstänker jag eftersom det är ganska vanliga fantasier.

Syftet är att alla män snart kommer att acceptera att låna ut sin partner till den nya hemliga maktsammanslutningen som snart tar makten. Det kommer inte att finnas några svartsjuka äkta män längre.. Bara för makthavarna att ta för sig och välja fritt..

Tack för dagens gapskratt här =)
    Du är fredagsKUNG. Hatten av.
    Trevlig helg.
  • Anonym (Upphetsad)

Va rolig du är????

• Tukt

Cuckold är det samma som dominans. Det aktiva redskapet för att åstadkomma maktförskjutnigen är förnedring.

• Tecum
    Tukt skrev 2022-01-28 16:47:20 följande:
    Cuckold är det samma som dominans. Det aktiva redskapet för att åstadkomma maktförskjutnigen är förnedring.
    Stämmer. Cuckold är en variant på bdsm och bygger på makt genom förnedring.
  • Tukt
    Tecum skrev 2022-01-28 17:09:25 följande:
    Stämmer. Cuckold är en variant på bdsm och bygger på makt genom förnedring.
    ...och problemet är ju att ett rapp av ridspöet ger ett rött märke som sitter kvar ett tag. Sedan försvinner det. Men vad sexuell förnedring gör med psyket är betydligt mer komplicerat.
  • Anonym (Andreas)

Får nästan be om ursäkt...  Men kunde inte låta bli när TS misstänkte att det kunde vara en sjukdom... Skrattande Det var ju öppet mål.

Allvarligt talat så är det väl en fantasi som väldigt många män delar med TS? Iaf jag har ofta fantiserat i dom banorna.

Sen har ju "Cuckold-begreppet" lite luddiga kanter numera, ofta används ju uttrycket i de sammanhang där man delar sin kvinnliga partner med en annan man - och njuter sexuellt av att se sin partner ha sex med en annan man.

Men det kan vara ganska jobbiga fantasier eftersom dom ofta innehåller ingredienser både av sexuell lust och svartsjuka. Man ska nog tänka sig för innan man går vidare och försöker förverkliga fantasierna.

• Anonym (Andreas)
    Anonym (Trivselspridare) skrev 2022-01-28 15:52:36 följande:
    Har du rentav nån fru att låna ut till helgen. Börjar känna mig sugen....{#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag har bara en fru - och hon är för gammal för dig. Och jag vågar inte fråga henne... Skäms
  • Tecum
    Anonym (Andreas) skrev 2022-01-28 17:51:24 följande:
    Får nästan be om ursäkt...  Men kunde inte låta bli när TS misstänkte att det kunde vara en sjukdom... Skrattande Det var ju öppet mål.

Allvarligt talat så är det väl en fantasi som väldigt många män delar med TS? Iaf jag har ofta fantiserat i dom banorna.

Sen har ju "Cuckold-begreppet" lite luddiga kanter numera, ofta används ju uttrycket i de sammanhang där man delar sin kvinnliga partner med en annan man - och njuter sexuellt av att se sin partner ha sex med en annan man.

Men det kan vara ganska jobbiga fantasier eftersom dom ofta innehåller ingredienser både av sexuell lust och svartsjuka. Man ska nog tänka sig för innan man går vidare och försöker förverkliga fantasierna.
    Ja vissa blandar ju ihop cuckold med partnerbyte, trekant och öppna förhållanden och då blir det luddigt för det är något helt annat.
  • Tecum
    Tukt skrev 2022-01-28 17:43:43 följande:
    ...och problemet är ju att ett rapp av ridspöet ger ett rött märke som sitter kvar ett tag. Sedan försvinner det. Men vad sexuell förnedring gör med psyket är betydligt mer komplicerat.
    Ja det är en riktig och viktig reflektion.
Svar på tråden Cuckold