Inlägg från: Anonym (Andreas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Andreas)

Cuckold

Ja, cuckold är en sjukdom som sprids med covid-vaccin.
    Det kommer att bli ännu värre ju fler vaccindoser du får mot covid-19.
    En ganska vanlig biverkning misstänker jag eftersom det är ganska vanliga fantasier.

Syftet är att alla män snart kommer att acceptera att låna ut sin partner till den nya hemliga maktsammanslutningen som snart tar makten. Det kommer inte att finnas några svartsjuka äkta män längre.. Bara för makthavarna att ta för sig och välja fritt..

• Anonym (Andreas)

Får nästan be om ursäkt...  Men kunde inte låta bli när TS misstänkte att det kunde vara en sjukdom... Skrattande Det var ju öppet mål.

Allvarligt talat så är det väl en fantasi som väldigt många män delar med TS? Iaf jag har ofta fantiserat i dom banorna.

Sen har ju "Cuckold-begreppet" lite luddiga kanter numera, ofta används ju uttrycket i de sammanhang där man delar sin kvinnliga partner med en annan man - och njuter sexuellt av att se sin partner ha sex med en annan man.

Men det kan vara ganska jobbiga fantasier eftersom dom ofta innehåller ingredienser både av sexuell lust och svartsjuka. Man ska nog tänka sig för innan man går vidare och försöker förverkliga fantasierna.

• Anonym (Andreas)
    Anonym (Trivselspridare) skrev 2022-01-28 15:52:36 följande:
    Har du rentav nån fru att låna ut till helgen. Börjar känna mig sugen....{#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag har bara en fru - och hon är för gammal för dig. Och jag vågar inte fråga henne... Skäms
  • Anonym (Andreas)
    Anonym (Hilda) skrev 2022-01-28 18:47:22 följande:

Jag tycker att det är sjukt. Men det är jag det.

Du menar som homosexualitet och annat som avviker sexuellt?
Svar på tråden Cuckold