Cuckold
Min man är cuckold och vi brukar få till några gånger om året. Han fantiserar om att titta på när andra män knullar mig framför honom. Det tog ganska lång tid innan han lyckades övertala mig att prova, och sedan tog det ytterligare tid innan vi lyckades hitta en killa som vi båda kände oss bekväma med. Vi är båda "medelålders" och har två vuxna barn. killen vi fastnade för är en yngre arbetskollega till mig och faktiskt distant bekant till vår ene son (som självklart inte vet något) .
Min man var helt uppspelt och förväntansfull inför första dejten (som vi hade hemma hos oss)
när killen kom gick allt som planerat, jag hade förberett mig väl och var rejält sexigt uppklädd vilket han uppskatt. Efter lite förförelselek i soffan så flyttade min make sig till en fåtölj en bit bort för att njuta av utsikten. Den unge killen var en fantastiskt älskare och efter en liten stund hade jag nästan helt glömt bort min make som satt och tittade.Min man var så upphetsad av det han så att han började runka och efter en stund så kom han.
Men i samma sekund som han kommit så hände någonting i hans psyke. Plötsligt kände han ånger och blev både upprörd och ledsen av det han såg. Jag och min älskare fortsatte ostört en lång stund till och det slutade med att han kom i min mun, och jag, för första gången i mitt liv, svalde hela satsen. Detta blev lite för mycket så min man lämnade rummet.
Det tog lång tid för honom att förlikas med det han sett. Det går ju inte och göra ogjort, och han kände både svartsjuka, besvikelse men också upphetsning.
Men efter några månader så började han fantisera igen och ville göra om det. Själv längtade jag också efter detta men av hänsyn till honom hade jag inte sagt något. Initiativet måste få komma från honom.
vi gjorde om det igen men denna gången hade jag förbjudit honom att runka och komma under tiden som jag knullade med min unge älskare. Istället fick han vänta till efteråt när vi var ensamma, så sög jag av honom. Detta gjorde upplevelsen betydligt mer positiv för honom, så vi har hittat en modell där det funkar för oss.
ibland träffar jag min älskare själv, eller knullar honom på jobbet, och berättar för min man efteråt, och det funkar också.