• Anonym47

Hjälpppp!

Jag handlade till en brukare och det står på kvitto saker som jag inte köpt och chefen vill träffa med mig.. jag vet inte vad ska jag göra ?? Kommer de tro på mig eller ??

• Svar på tråden Hjälpppp!
  • Anonym (J)
    Anonym47 skrev 2022-01-29 17:18:54 följande:

Men varför chefen vill träffa med mig tillsammans med Hr ??

Kan kanske vara så att de tror du gjorde något med flit. Gå ej bevisa dock så är inget problem. Om det inte skett fler misstag?

Kan du berätta sen hur det gick? Spännande . 

• Anonym (Bobo)

Glöm inte ta med en egen representant från facket ts, om du är med där. Det är nog det bästa.

Men jag har svårt att tro att mötet är pga 1 paket mjölk. Det måste vara något annat. Jag jobbar i vården och det händer ibland att vi råkar ta sönder brukares saker, typ råkar riva ner en blomvas eller tvätta sönder något i tvättmaskinen osv och vi har aldrig haft möten eller liknande om det.

• Anonym47

Jag jobbar som vikarie och det har aldrig hänt något sånt med mig.. först personal ringde och sa att brukaren säger att kvitto stämmer inte.. sen ringde chefen och ville träffa med mig på måndag.. så nu är jag jätte nervös..????

• Anonym47
    Anonym (Bobo) skrev 2022-01-29 17:30:49 följande:

Glöm inte ta med en egen representant från facket ts, om du är med där. Det är nog det bästa.

Men jag har svårt att tro att mötet är pga 1 paket mjölk. Det måste vara något annat. Jag jobbar i vården och det händer ibland att vi råkar ta sönder brukares saker, typ råkar riva ner en blomvas eller tvätta sönder något i tvättmaskinen osv och vi har aldrig haft möten eller liknande om det.

Jag lovar inget annat ????????
    de kommer inte tro på mig pga jag är invandrare????
  • Anonym47

jag förstår inte hur kan hända sånt att man hamnar en svårt situation ????

• Spucks
    Anonym47 skrev 2022-01-29 15:38:30 följande:

jag köpte lättmjölk men det står att jag har köpt standart mjölk också????