Hur fan släpper man taget?
Jag kunde inte komma över en man förut som var macho och självisk. Det kändes på något konstigt sett så manligt och spännande allting med honom, trots att det inte borde ha känts så. Han var allt som jag tänkte på under låång tid efter uppbrottet. Jag började tro att jag tyvärr aldrig kommer komma över honom... Men sedan hade jag världens tur (!) och träffade av en slump så småningom en hjälpsam, många år äldre än mig, man, som...
1) köper presenter,
2) ställer upp för mig när jag behöver,
3) älskar ge mig oralsex.
Den sista punkten får inte underskattas alltså... Hittar man en sån man så ska man hålla i honom hårt! Oberoende av vad känslorna till den förra säger... Man ska tänka logiskt. Macho-mannen som jag nämnde först som jag var tokig i, gillade inte ens att ge mig något oralsex... När man gör kopplingen att man bör tänka med vänster hjärn-halva om killar så blir livet plötsligt lättare. I nuläget skulle jag inte vågat byta till en annan kille mer, eftersom jag verkligen får allt som jag behöver, if you know what I mean :) Du kommer komma över honom ts, hitta en bättre kille bara.