Inlägg från: Eeahh |Visa alla inlägg
  • Eeahh

Ändrad hårfärg, vuxen

Hej, 

Har ett problem som verkligen oroar mig ? 
    Har alltid varit naturligt blond, vid va 15 fick jag nästan platinablont hår som hållt i sig. Aldrig blekt håret  

Men nu har jag börjar få massa RÖDA HÅRSTRÅN, ser ut som jag slungat håret rött. 

Någon annan som ändrar hårfärg vid 28 år? (är inte gravid eller tar preventivmedel) 

• Svar på tråden Ändrad hårfärg, vuxen
  • Eeahh

Okej, då är jag inte ensam 
    hade hoppats på brunt hår. Passar verkligen inte i rött 

Min mor gick från mörkbrunt till svart när hon fick barn. Men ingen i släkten har rött hår

• Eeahh

Intressant att så många fått mörkare hår med åren. Alltid hört att det är väldigt vanligt men jag har samma ljustblonda hår som när jag va 5. 

Men de här röda slingorna börjar ta över. Har för första gången utväxt, va 70 % av allt ?nytt? hår år rött ????????

• Eeahh
    Eeahh skrev 2022-01-31 22:45:35 följande:

Intressant att så många fått mörkare hår med åren. Alltid hört att det är väldigt vanligt men jag har samma ljustblonda hår som när jag va 5. 

Men de här röda slingorna börjar ta över. Har för första gången utväxt, va 70 % av allt ?nytt? hår år rött ????????

Gick inte att använda emojis :( 

Men de här röda slingorna börjar ta över. Har för första gången utväxt, va 70 % av allt nytt hår är rött

Svar på tråden Ändrad hårfärg, vuxen