• Anonym (BusigQvinna)

Tabu & Förbjudet...omröstning!

Jag är en gift fru och fotbollsmamma och har nu när jag rannsakar mig själv tänjt väldigt mycket på gränserna vad som är betraktat som tabu och förbjudet när det gäller sex. Vi har två barn, varav ene sonen är min styvson från min Makes förra äktenskap. Jag vill här utmana er att välja ut det som är mest graverande (tabu/förbjudet) som jag gjort eller fantiserat om. På min lista finns två saker som ännu så länge bara är fantasier, men restan har jag faktiskt gjort, ibland mer än en gång. 
    (Min man vet ingenting och skulle bli förfärad om han fick veta)
    När jag ser listan blir jag självklart förfärad, men jag har alltid varit väldigt aktiv när det gäller sex, och det spänner över ganska många år.
    välkomna att välj ut det värsta:

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tabu & Förbjudet...omröstning!
  • Anonym (reb)
    Anonym (Kimchi) skrev 2022-02-05 23:13:51 följande:

Vilken gränslös kvinna du är! Skulle rösta på alla alternativ. Det riktiga lågvattenmärket är ju helt klart att du runkade av bonussonen. Du ska vara den vuxna i sammanhanget. Fy fan att skryta med de bravader du gjort. Det handlar inte om att bara gilla sex utan det är ett sjukt vidrigt beteende. Tänker inte sätta någon etikett på dig men tack och lov är du inte i min umgängeskrets. 

Han var ju 17 år, inget litet barn direkt, och dessutom tyckte han nog det var underbart. Sluta moralisera så förbaskat!
  • Anonym (Barn)

Ännu en runktråd men här fick jag gå på toan och spy.

• Anonym (jaha)

Jaha så du är en väldigt störd individ som helt saknar självinsikt. Det är väl inget nytt? Kryllar av såna på FL. 

• Anonym (jaha)
    Anonym (reb) skrev 2022-02-07 11:30:38 följande:
    Han var ju 17 år, inget litet barn direkt, och dessutom tyckte han nog det var underbart. Sluta moralisera så förbaskat!
    Här har vi en till
  • Anonym (!)
    Anonym (reb) skrev 2022-02-07 11:30:38 följande:
    Jag tror också att det här kommer att vara ett minne som han kommer att bära med sig. 
  • Anonym (FYI)
    Anonym (jaha) skrev 2022-02-07 12:33:14 följande:

Jaha så du är en väldigt störd individ som helt saknar självinsikt. Det är väl inget nytt? Kryllar av såna på FL. 

Har du också kommit fram till det...?Obestämd
  • Anonym (Snusktant)

Underbart att ta hand om unga potenta killar. Krävs inget jobbigt förarbete som när gubben ska försöka få upp den. Soldaten står direkt. Och efter första omgången går det bra att köra igen.

Är i sjunde himlen med min unge älskare.

• Anonym (reb)
    Anonym (Styvson/dotter) skrev 2022-02-06 13:26:52 följande:

Det finns massor med porrfilmer där styvmor och styvfar sätter på sina styvbarn. Ser inget fel i det om båda är med på det och är tillräckligt gamla . Finns inga biologiska hinder. 

Precis, är nog en av de vanligaste sökorden på porrsidor. Finns inget moraliskt hinder där om styvsonen är tillräckligt gammal, förutom att hon då antaligen är otrogen.
  • Anonym (reb)
    Anonym (jaha) skrev 2022-02-07 12:33:33 följande:
    Här har vi en till
    Aha. Ja är du sugen på din styvson så är det bara att köra på tycker jag, bara han är av laglig ålder och han vill själv.
  • Tukt
    Anonym (Snusktant) skrev 2022-02-07 13:40:40 följande:

Underbart att ta hand om unga potenta killar. Krävs inget jobbigt förarbete som när gubben ska försöka få upp den. Soldaten står direkt. Och efter första omgången går det bra att köra igen.

Är i sjunde himlen med min unge älskare.

Vill du bara höras och synas, provocera? Har du ens läst trådstarten och diskussionen där efter?
Svar på tråden Tabu & Förbjudet...omröstning!