• Anonym (BusigQvinna)

Tabu & Förbjudet...omröstning!

Jag är en gift fru och fotbollsmamma och har nu när jag rannsakar mig själv tänjt väldigt mycket på gränserna vad som är betraktat som tabu och förbjudet när det gäller sex. Vi har två barn, varav ene sonen är min styvson från min Makes förra äktenskap. Jag vill här utmana er att välja ut det som är mest graverande (tabu/förbjudet) som jag gjort eller fantiserat om. På min lista finns två saker som ännu så länge bara är fantasier, men restan har jag faktiskt gjort, ibland mer än en gång. 
    (Min man vet ingenting och skulle bli förfärad om han fick veta)
    När jag ser listan blir jag självklart förfärad, men jag har alltid varit väldigt aktiv när det gäller sex, och det spänner över ganska många år.
    välkomna att välj ut det värsta:

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tabu & Förbjudet...omröstning!
  • Anonym (Snusktant)
    Tukt skrev 2022-02-07 16:14:51 följande:
    Vill du bara höras och synas, provocera? Har du ens läst trådstarten och diskussionen där efter?
    Jag antar du blir provocerad av en anledning? Jag vill bara berätta om mina erfarenheter av unga älskare. Har du problem med det?
  • Hotelliggaren

Ni som tycker det är så fruktansvärt att hon runkat av styvsonen: jag har svårt att tro att en 17-årig kille skulle få några men över detta. Han är ju fullt kapabel att ta sina egna beslut och med tanke på att han kom snabbt känns det inte alls som att han var i nån pressad eller obekväm situation. 
    Absolut lite pikant, men tror de flesta män har en liknande händelse som en lite förbjuden fantasi.

• Tukt
    Anonym (Snusktant) skrev 2022-02-07 16:23:46 följande:
    Jag antar du blir provocerad av en anledning? Jag vill bara berätta om mina erfarenheter av unga älskare. Har du problem med det?
    Ja, jag har problem med det. Och du förstår inte varför?
  • Anonym (Snusktant)
    Tukt skrev 2022-02-07 16:40:22 följande:
    Ja, jag har problem med det. Och du förstår inte varför?
    När det gäller att förstå provocerade och kränkta män har jag nog bättre förståelse än dig lille vän. Tycker nog med att ni är underhållande ändå. Jag är så nöjd med vad jag kan få av mina älskare.
  • Anonym (jaha)
    Hotelliggaren skrev 2022-02-07 16:36:10 följande:

Ni som tycker det är så fruktansvärt att hon runkat av styvsonen: jag har svårt att tro att en 17-årig kille skulle få några men över detta. Han är ju fullt kapabel att ta sina egna beslut och med tanke på att han kom snabbt känns det inte alls som att han var i nån pressad eller obekväm situation. 
    Absolut lite pikant, men tror de flesta män har en liknande händelse som en lite förbjuden fantasi.

Och du kan givetvis inte förstå skillnaden mellan en random ung kille på stan och en styvson antar jag? Enligt dina argument så är ju incest ok bara sonen/dottern njuter av det? Om njutningen är det enda som spelar någon roll så kvittar det ju om det är ens eget barn eller en styvson eller?

Nej det är inte bara picant, det är riktigt jävla sjukt och absolut inte en "vanlig" fantasi. Möjligen är det vanligt bland väldigt störda människor. Dessutom är det stor skillnad mellan fantasier och att agera på fantasier och TS gjorde nog lite mer än fantisera.
  • Tukt
    Anonym (Snusktant) skrev 2022-02-07 16:47:35 följande:
    När det gäller att förstå provocerade och kränkta män har jag nog bättre förståelse än dig lille vän. Tycker nog med att ni är underhållande ändå. Jag är så nöjd med vad jag kan få av mina älskare.
    Du behöver inte köra med härskartekniker i diskussionen bara för att du inte förstår:
    1: Att du är ganska ordentligt off-topic i ditt inlägg.
    2: Håller liv i en tråd där TS antingen är en rätt skadad person, alternativt runktråd eller ute efter att provocera.
    Alternativt är du själv trådstartaren som försöker normalisera ditt beteende, du fått ordentligt med mothugg för.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Snusktant) skrev 2022-02-07 16:47:35 följande:
    Ah så nu är det en könsfråga helt plötsligt?

Jag tror inte det är personens kön som avgör hur provocerad man blir, jag tror att minst lika många kvinnor tycker du är en väldigt störd individ.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (reb) skrev 2022-02-07 16:10:45 följande:
    Precis, är nog en av de vanligaste sökorden på porrsidor. Finns inget moraliskt hinder där om styvsonen är tillräckligt gammal, förutom att hon då antaligen är otrogen.
    Nja, de flesta som tittar på sånt fattar liksom att det är fejk och att de som knullar inte är besläktade på riktigt. En person som tänder på att det JUST är knull mellan styvförälder och bonus är nog jävligt sjuka i huvudet.

Dessutom är det astronomiskt skillnad på att ha sjuka fantasier och att agera på dem. Jag tror väldigt få människor skulle vara ok med att bonuspappan knullar deras dotter eller bonusmamma knullar sonen så ja det finns ett moraliskt hinder lika stort som mount everest men saknar man moral helt och hållet så ser man ju inte den såklart.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (FYI) skrev 2022-02-07 13:38:28 följande:
    Har du också kommit fram till det...?Obestämd
    Ja verkligen, min sambo jobbar på rättspsyk och jag kan ärligt talat inte se så stor skillnad mellan det hon berättar om deras patienters åsikter/värderingar och det man ibland ser på FL 
  • HarleyQuincy

Jag vet egentligen inte vilket alternativ som var ALLRA värst och fullständigt otänkbart i min värld, för MIG, att ALDRIG NÅGONSIN låta det vara något annat än en sexfantasi. 

Och dessutom, bara att fantisera om just dessa specifika saker; ja då måste jag verkligen vara fruktansvärt kåt & så desperat behöva få någon lättnad av min alldeles för starka sexlust-& drift, få orgasmen jag behöver för att över huvud taget kunna fungera, tänka logiskt & när det är som värst? få på mig kläderna, kunna ta mig ut på stan & kunna GÅ utan att vara helt besatt av bara tanken på att känna en mans tyngd på och inuti mig?

Ändå känner jag mig äcklad & smutsig efteråt, när all kåthet är borta, även om jag inte bryr mig om vad andra människor har för fantasier som de väljer att förverkliga, så länge det inte handlar om t ex pedofiler, hebefiler & våldtäkt/andra övergrepp.

Men för mig är flera punkter på listan totalt så vidriga & något som aldrig något som jag ens skulle kunna prata om med någon annan, trots att de ENBART är fantasier som jag aldrig ens skulle vilja blev verkliga någon gång.

Jag skulle skämmas för mycket & i allra första hand skämmas FÖR MIG SJÄLV, för att jag inte har något ?stopp? eller känner (min annars alltid så extrema självkontroll & starka) moraliska kompass, när jag förlorar all impulskontroll när det gäller just sex vid dessa specifika tillfällen?

Det som är allra värst för mig är att min man kanske skulle vara  otrogen (dvs OM jag dejtade exklusivt eller redan hade en seriös relation, men det lär nog inte hända innan jag dör ändå, även om det skulle vara av ovanligt hög ålder & jag fyller snart 45 ) & han dessutom otrogen på alla tänkbara sätt.

Och förutom att jag ALDRIG skulle kunna förlåta en otrohet
    (no matter what! & skulle genast dumpa/skilja mig även om jag fortfarande älskade honom, för jag skulle aldrig KUNNA förlåta & gå vidare)

Och samtidigt inte bara så totalt förkrossad & sviken enbart av min MAN, då det ALLTID finns de som vet vad som händer, medan sambo/frun är den sista som får veta, även om man misstänker något & frågar de man litar

Alltså får jag hela min tillvaron förintad & förlorar ALLT & ALLA som jag litade på & älskade, de som var ovärderliga i mitt liv, För ALLT jag känner för dessa människor är nu borta för evigt; tilliten, förtroendet, lojaliteten, respekten & min vänskap. 

För jag har svårt att lita på folk, men när jag väl gör det så kan jag offra mitt liv för de människor som har vunnit min respekt, tillit, vänskap & kärlek.
    Men alla får ytterst sällan mer än bara EN chans, för jag vägrar att bli sårad gång på gång av falska människor. Det har jag haft tillräckligt av. 

Så otrohet är FÖR MIG inget man bara viftar bort, glömmer, förlåter & går vidare. Och den drabbar inte bara mig & min man (för MIG är det fullständigt otänkbart att vara otrogen), utan även alla de han varit otrogen med + alla de som hela tiden vetat om sanningen, men står på min mans sida genom att ställa upp för honom; ljuga, aktivt hjälpa honom dölja att han är otrogen & samtidigt låtsas de vara mina vänner.

Men jag vet vem som skulle vara den sista som fick veta sanningen, speciellt om min man t ex var otrogen med en av mina sk ?vänner? (el familjemedlem/arbetskamrat). Detsamma om han skulle vara otrogen upprepade gånger & då är det ännu mer troligt någon som ingår i vår närmaste krets av familjen, släktingar, vänner. grannar & arbetskamrater. 

En gång otrogen, alltid otrogen.

Och mitt motto är: Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

Svar på tråden Tabu & Förbjudet...omröstning!