• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Grodan90

Hej!
    hoppar in här. Vi skulle påbörja bebisverkstan denna månaden. Dock har min ägglossning krånglat (så himla typiskt) så tror inte vi lyckats pricka in rätt. Trodde jag hade ägglossning då jag brukar men fick aldrig så mycket känningar och på clearblue blev det bara en blinkande gubbe så slutade testa. Två veckor efter fick jag flytningar och ägglossningsvärk så antar att den var väldigt försenad bara.. har dock ingen koll på exakt dag så får gissa att bim är i början på mars.

• Grodan90
    1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet)
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 
    6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )
    6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 
    7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    10/3 butembobaby (3e försöket andra barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
  • Baconpie
    Grodan90 skrev 2022-02-17 13:46:42 följande:
    1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet)
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 
    6/3 Baconpie (15:e försöket, men första m letrozol,  första barnet.
    6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )
    6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 
    7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    10/3 butembobaby (3e försöket andra barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
  • Baconpie

Lade till mig själv i tråden. Inte varit med i BIM-tråd på länge men känner något slags pepp nu! Försökt sedan våren 2020, fick sent missfall i juni och har nu försökt ett halvår efter det. Blivit utredd på korsen och tvärsen, men allt ser bra ut och även sambon utredd. Nu kör vi första cykeln på letrozol och hoppas att det kan hjälpa oss på traven. 

• tovikan

Hoppar in här :) Detta blir fjärde försöket för oss. Vi har en 2 årig son sedan innan. Är 32 år. Kört med lite ägglossningstester men vet inte om jag orkar denna gången. Det tog hårt när mensen kom då jag var säker på att jag var gravid så känns tungt. 

• Laktrisens

Ägglossning idag? enligt flo appen.
    har sällan/aldrig ägglossning så inte så höga förhoppningar just denna månaden. Nästa månad kommer jag ta letrozol.
    men, har haft jättemycket flytningar senaste dagarna. när jag googlar verkar de som det är ägglossningsflytningar?

• MAKL
    Laktrisens skrev 2022-02-18 11:58:52 följande:

Ägglossning idag? enligt flo appen.
    har sällan/aldrig ägglossning så inte så höga förhoppningar just denna månaden. Nästa månad kommer jag ta letrozol.
    men, har haft jättemycket flytningar senaste dagarna. när jag googlar verkar de som det är ägglossningsflytningar?

Spännande! Dom flytningarna är ju lite segare än vanliga flytningar och är mer som rå äggvita i konsistensen. Så då är det säkert ägglossning på g nu för dig så hoppas du plussar nu så du slipper prova letrozol nästa cykel :)
  • Laktrisens
    MAKL skrev 2022-02-18 14:28:40 följande:
    Spännande! Dom flytningarna är ju lite segare än vanliga flytningar och är mer som rå äggvita i konsistensen. Så då är det säkert ägglossning på g nu för dig så hoppas du plussar nu så du slipper prova letrozol nästa cykel :)
    Ja de är precis så de är i konsistensen, väldigt mycket också. Aldrig upplevt sånna flytningar förut så va lite i chock när de kom o flera dagar i rad också? Förlåt för info! Varning! men de hängde ner som slem? Är de normalt haha? Känner inte igen. Är de så ägglossning flytning ser ut :) ursäkta för informationen 
  • MAKL
    Laktrisens skrev 2022-02-18 16:20:11 följande:
    Ja de är precis så de är i konsistensen, väldigt mycket också. Aldrig upplevt sånna flytningar förut så va lite i chock när de kom o flera dagar i rad också? Förlåt för info! Varning! men de hängde ner som slem? Är de normalt haha? Känner inte igen. Är de så ägglossning flytning ser ut :) ursäkta för informationen 
    Det är precis så ägglossnings sekretet är, slemmigt och segt så man kan dra ut det. Konsistensen kan variera lite men en bra tumregel är att kan du plocka upp det från pappret när du torkat dig så är det ägglossnings sekret. Jag hade inte heller haft sånt sekret förut men har det varje ägglossning nu mer. När du har det slags sekretet så har du ditt fertila fönster därför kan man ha det under flera dagar. Ganska direkt efter ägglossningen brukar det torka upp och inte vara så mycket flytningar överlag. Ingen fara att dela detaljer om sånt i såna här trådar. Jag tror vi alla har överseende med sånt :)
  • evelinagra1

hej på er,  jag har en frågaTungan ute när jag och min sambo har sex och han kommer i mig så känns det som att allt åker ut? Det gör det säkert inte men hur är det för er?

Svar på tråden BIM mars 2022