• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Grodan90
    Loppster skrev 2022-03-02 21:25:47 följande:

Min cykel är så konstig sen mitt missfall i januari. idag fick jag äggvitesekret. Brukar få det 3 dagar innan ägglossning så antar att jag har ägglossning den 5 mars istället för 7 mars. inte lätt att pricka rätt när det ändrar sig. brukar er cykel vara samma Varje måndag eller ändrar den sig? 

Min brukar vara mellan 32-35 dagar, men ibland fler eller färre dagar också så jag har aldrig koll på exakt hur många dagar det blir. 
  • Butembobaby
    Loppster skrev 2022-03-02 21:25:47 följande:

Min cykel är så konstig sen mitt missfall i januari. idag fick jag äggvitesekret. Brukar få det 3 dagar innan ägglossning så antar att jag har ägglossning den 5 mars istället för 7 mars. inte lätt att pricka rätt när det ändrar sig. brukar er cykel vara samma Varje måndag eller ändrar den sig? 

Min cykel varierar lite längd. Kollade tillbaks senaste året i flo-appen som jag använder och min längsta cykel som inte var graviditet var 31 dagar. Min kortaste var 27. Tror att det är helt normalt. 

Jag tänker också att det nog är vanligt efter missfall att hormonerna är lite obalanserade direkt efter. Min cykel förra månaden  var ju helt bananas tex. 

Klistrar in gragen på cykellängder från juli tills nu  :) 
  • MommyA

Äl +10 idag tror jag. Min app ändrade bim till 9/3 istället för att jag fick + på äl test senare. Men vet inte riktigt om jag ska gå efter det. Både vill och inte vill ta gravtest. Kanske är lite tidigt också. Hur hade ni andra gjort? Drömmer

• Loppster

Tack för era svar. skönt att se att flera har olika längd på sina cykler. Jag har alltid haft 30 dagar så nytt för mig. Men sen har äl och mens bytt plats sen mitt missfall. jag brukar ha mens Nu men har äl istället. Haha. 

• Kiiwii
    MommyA skrev 2022-03-03 12:08:16 följande:

Äl +10 idag tror jag. Min app ändrade bim till 9/3 istället för att jag fick + på äl test senare. Men vet inte riktigt om jag ska gå efter det. Både vill och inte vill ta gravtest. Kanske är lite tidigt också. Hur hade ni andra gjort? Drömmer

Jag räknar alltid ut BIM utefter när jag hade ÄL. Jag får alltid mens 12 dagar efter ÄL, när jag inte varit gravid förstås, haha. 

Om du är på ÄL+10 idag skulle jag räkna BIM 7/3 om du har 14 dagars lutealfas (standard). Men det beror ju på vilken dag du fick ÄL? 

• Kanelkringla
    Kiiwii skrev 2022-03-03 13:16:25 följande:

Jag räknar alltid ut BIM utefter när jag hade ÄL. Jag får alltid mens 12 dagar efter ÄL, när jag inte varit gravid förstås, haha. 

Om du är på ÄL+10 idag skulle jag räkna BIM 7/3 om du har 14 dagars lutealfas (standard). Men det beror ju på vilken dag du fick ÄL? 

Jag får också alltid mens 12 dagar efter äl! Jag är på äl + 9 och testade negativt imorse! :( men är ju fortfarande lite tidigt så lever på det! ;)
  • Kiiwii
    Kanelkringla skrev 2022-03-03 13:18:19 följande:
    Jag får också alltid mens 12 dagar efter äl! Jag är på äl + 9 och testade negativt imorse! :( men är ju fortfarande lite tidigt så lever på det! ;)

Ooooh, spännande Hoppas det blir pluss snart. Är helt klart tidigt.

Är så avis på er som vet vad ni väntar på. Jag tror inte jag haft ÄL än men vet inte säkert. Kan ha haft ÄL men klena tecken på det den här gången. Sååå frustrerande, haha. 

Men kul att följa er andra Solig

• Butembobaby

ÄL+6 idag.

Har mått skit hela dagen, mår jätteilla och är sååå trött Rynkar på näsan

Svårt att säga om det är pga magsjuka eller graviditet dock .. 

• Laktrisens

bim På lördag. Mår konstigt. Huvudvärk, trött o känns som jag håller på att bli sjuk. hade samma symptom förra graviditeten. Men vågar inte hoppas ngt.
    kommer nog iaf testa ikväll eller imorgon..

• Kanelkringla
    Laktrisens skrev 2022-03-03 18:17:47 följande:

bim På lördag. Mår konstigt. Huvudvärk, trött o känns som jag håller på att bli sjuk. hade samma symptom förra graviditeten. Men vågar inte hoppas ngt.
    kommer nog iaf testa ikväll eller imorgon..

Låter lovande!!! håller tummarna <3
Svar på tråden BIM mars 2022