• Anonym (Styrbord)

Män vill styra kvinnan

Jag har läst här på FL att män vill styra kvinnan om hon är yngre. Stämmer detta?
    Och gäller det bara om hon är yngre, eller vill män styra kvinnan om hon är äldre också?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män vill styra kvinnan
  • Anonym (U)

Det beror på vad hans syster säger.

• Anonym (Hmm)

Jag tror att det ända män egentligen vill är att ha en trogen kvinna. Och kvinnor vill ha en trogen man. 

Tror många problem hade avstjälpts om man gjorde otrohet olagligt. Gör slut innan du håller på med någon annan. Svårare än så är det inte. 

Sen kan man visserligen ha grupperingar som andra regler gäller inom. Men i ett vanligt giftemåls sammanhang så borde otrohet vara = Stening till döds. 

• Tukt
    Anonym (Styrbord) skrev 2022-02-11 05:16:09 följande:
    Män vill styra kvinnan

Jag har läst här på FL att män vill styra kvinnan om hon är yngre. Stämmer detta?
    Och gäller det bara om hon är yngre, eller vill män styra kvinnan om hon är äldre också?

Vad menar du med att "styra kvinnan"?
  • Postman

Nej jag vill inte styra någon kvinna. Jag vill ha en självgående kvinna att kunna bolla frågor med. Däremot så kan vi ibland bli oense om nivå eller infallsvinkeln på olika spörsmål som vi har i vardagen.

• Anonym (Styrbord)
    Tukt skrev 2022-02-11 09:55:18 följande:
    Vad menar du med att "styra kvinnan"?
    Jag är inte så insatt, hade aldrig hört talas om det förrän jag läste det här på Familjeliv.
    Det verkar vara vanligt, för många skrev det här.
    Främst verkar det handla om sex.
    Mannen utnyttjar kvinnan och hon känner sig pressad att ställa upp på allt mer avancerade sexlekar. Speciellt unga kvinnor. Dom har inte lärt sig att säga nej.
  • Anonym (Styrbord)

Det verkar också vara så att ett sånt förhållande kommer vara dåligt på alla sätt för kvinnan. Då mannen styr henne på de flesta områden. 
    Hon kommer att vara olycklig.

• Anonym (Styrbord)
    Anonym (Styrbord) skrev 2022-02-11 13:49:31 följande:
    Jag är inte så insatt, hade aldrig hört talas om det förrän jag läste det här på Familjeliv.
    Det verkar vara vanligt, för många skrev det här.
    Främst verkar det handla om sex.
    Mannen utnyttjar kvinnan och hon känner sig pressad att ställa upp på allt mer avancerade sexlekar. Speciellt unga kvinnor. Dom har inte lärt sig att säga nej.
    Sett trådar på Flashback, där Familjeliv nämns. Det verkar vara en viss typ av kvinnor här.
  • Smecker

Ah. Flashback är en outsinlig källa till trovärdig information.

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Anonym)
    Smecker skrev 2022-03-30 09:59:09 följande:

FL skulle vara bättre tycker du?
  • Anonym (Styrbord)
    Smecker skrev 2022-03-30 09:59:09 följande:

Här på FL så avfärdas all information, vare sig det handlar om artiklar, undersökningar, osv.

Att det är en speciell typ av kvinnor här på FL, är ett faktum.
Svar på tråden Män vill styra kvinnan