Män vill styra kvinnan
Jag har läst här på FL att män vill styra kvinnan om hon är yngre. Stämmer detta?
Och gäller det bara om hon är yngre, eller vill män styra kvinnan om hon är äldre också?
Jag har läst här på FL att män vill styra kvinnan om hon är yngre. Stämmer detta?
Och gäller det bara om hon är yngre, eller vill män styra kvinnan om hon är äldre också?
Det beror på vad hans syster säger.
Jag tror att det ända män egentligen vill är att ha en trogen kvinna. Och kvinnor vill ha en trogen man.
Tror många problem hade avstjälpts om man gjorde otrohet olagligt. Gör slut innan du håller på med någon annan. Svårare än så är det inte.
Sen kan man visserligen ha grupperingar som andra regler gäller inom. Men i ett vanligt giftemåls sammanhang så borde otrohet vara = Stening till döds.
Nej jag vill inte styra någon kvinna. Jag vill ha en självgående kvinna att kunna bolla frågor med. Däremot så kan vi ibland bli oense om nivå eller infallsvinkeln på olika spörsmål som vi har i vardagen.
Det verkar också vara så att ett sånt förhållande kommer vara dåligt på alla sätt för kvinnan. Då mannen styr henne på de flesta områden.
Hon kommer att vara olycklig.
Ah. Flashback är en outsinlig källa till trovärdig information.