• Anonym (TS)

Han glor på andra

Sambon har alltid tittat lite för mycket och uppenbart på andra. Både jag och de andra tjejerna lägger märke till det. Han ser inget problem med det och tycker inte att jag behöver ta illa upp. Han tycker att jag strunta i det och vara nöjd med att det är mig han vill ha. Men det handlar inte om att jag är orolig att han ska vilja ha dem. Det är själva beteendet som är både pinsamt och sårande. Jag har själv varit med om att män tittar på mig när de är med sina respektive, och jag tycker synd om de kvinnorna i det tillfället för männen ser så desperata ut när de tittar alldeles för länge. De vanhedrar sin partner. Och det känner jag att min sambo gör när han visar sitt intresse för de andra kvinnorna så öppet. Om man ser nåt snyggt så tycker jag att man kan sköta det diskret så att man behåller sin partners värdighet och vi-känsla. Men han varken KAN eller vill förstå varför. 

• Svar på tråden Han glor på andra
  • Anonym (J)

Han tycker att jag strunta i det och vara nöjd med att det är mig han vill ha

Wtf

• Anonym (TS)
    Anonym (J) skrev 2022-02-11 15:21:12 följande:

Han tycker att jag strunta i det och vara nöjd med att det är mig han vill ha

Wtf

Ja, eller hur.
  • Dexter dot com

Han låter tämligen oempatisk och respektlös. Han behöver inte förstå , bara  acceptera att man inte gör så!

• Anonym (TS)
    Dexter dot com skrev 2022-02-11 16:10:38 följande:

Han låter tämligen oempatisk och respektlös. Han behöver inte förstå , bara  acceptera att man inte gör så!

Ja, precis. När jag tar upp gamla exempel då han betett sig så, så säger han "jag kommer inte ens ihåg det så hon kan inte ha varit snygg".

Känner mig så lurad. Trodde han var nåt att ha men allt han säger visar vilken kass syn han har på saker.
  • Anonym (J)
    Anonym (TS) skrev 2022-02-11 16:26:01 följande:
    Ja, precis. När jag tar upp gamla exempel då han betett sig så, så säger han "jag kommer inte ens ihåg det så hon kan inte ha varit snygg".

Känner mig så lurad. Trodde han var nåt att ha men allt han säger visar vilken kass syn han har på saker.
    Han förtjänar ingen sambo. Gör slut så lär han sig en välbehövlig läxa
  • Anonym (Snyggingar)

Kolla du ochså på snygg män i hans närvaro.Vad sexig han är!Wow!

• Anonym (TS)
    Anonym (Snyggingar) skrev 2022-02-11 17:14:15 följande:

Kolla du ochså på snygg män i hans närvaro.Vad sexig han är!Wow!

Hans beteende sårar inte mig mindre om jag gör likadant. 
  • StudierKemi

Kunde ha varit jag som skrev trådstarten. Min ex-man var precis likadan, usch. Detta var orsaken till hela vår skilsmässa... För att jag fick nog av den typen av förnedring. 

• Miss Skywalker

De är inte bara respektlösa mot sin partner, de ger även intrycket av att vara svagbegåvade.

• Anonym (Spring!)

Lämna honom för det blir aldrig bättre. Min man är likadan. Jag har förklarat för honom 1000 gånger att hans beteende sårar, men han vägrar erkänna att han glor på andra. Min man nöjer sig inte med att titta, han söker ögonkontakt med tjejerna och fånler. Jag har t.o.m. sett honom ta av sig vigselringen under tiden han kör sitt äckliga flörtande. Vi ha varit nära skilsmässa många gånger och innerst inne vet jag att vårt förhållande är kört. Jag önskar att jag hittar ork att ta mig ur detta helvete en dag. Mitt råd är att springa för livet innan du blir fast.

Svar på tråden Han glor på andra