Inlägg från: Anonym (Man5) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man5)

Han glor på andra

Om en man attraheras av er som kvinnor, så kommer han även att attraheras av andra kvinnor. Människor, och speciellt män, har alltid varit besatta av skönhet.

• Anonym (Man5)
    Anonym (Hmmm..,,) skrev 2025-11-01 08:39:53 följande:
    Ja, både kvinnor och män uppskattar skönhet. Men vi normalbegåvade människor stirrar INTE på någon utan tittar i smyg så varken partner eller "objektet" störs/märker av det. Hur svårt kan det vara att fatta detta? Ni som gör så är extremt pinsamma och oförskämda, skäms på er!

//vacker kvinna som fullkomligt avskyr mön som stirrar!!!!
    Det finns en gräns för allt, och man kan inte bete sig hur som helst. Precis som att du är övertygad om att du är vacker, så är jag övertygad om att dom flesta vackra kvinnor gillar komplimangen en blick kan ge. Förutsatt att mannen ser ok ut.

Dom som jag tror har svårast för detta är dom som inte längre har samma attraktionskraft som dom haft tidigare.
  • Anonym (Man5)
    Anonym (Noshörningsskinn på näsan) skrev 2025-11-01 13:42:11 följande:
    Men vi andra klarar uppenbarligen av att snegla på attraktiva utan att stormglo, ta av vigselringar, flina upp oss och såra den partner vi är med.

Jag hade lämnat en tillställning där min man betett sig så och åkt till random uteställe, så får han väl se om jag får napp eller ej. Eftersom vi tydligen ska bjuda ut oss till andra, enligt honom?

Jävla nötter...
    Dom flesta klarar det. Men för vissa kvinnor är det nolltolerans och dom blir sårade av minsta lilla. Både kvinnor och män hanterar det olika bra.
  • Anonym (Man5)
    Anonym (A) skrev 2025-11-01 14:25:26 följande:
    Tror inte att männen skulle uppskatta att kvinnorna glor efter män, övertygad om detta.
    Litegrann är nog ingen fara. Men visst, är man rejält socialt efterbliven och glor på allt så är det ju ett problem. Oavsett om du är kvinna eller man?
Svar på tråden Han glor på andra