Lukter?
Anonym (Madde) skrev 2022-02-12 12:35:40 följande:
Hoppas jag får chansen! Svullna och fuktiga läppar gör mig yr bara av tanken. vill pröva alla sakerna du skrev men just nyduschad kanske är det tråkigaste eftersom det inte luktar kön då?
Dofter från könet är uppkåtande. Minns så väl för något år sen då min flickvän bjöd hem en jobbkollega på grillkväll. Det var en tjej på 35 var hon då ungefär. Hon va lite rund hade svarta tighta leggings och en tröja.man såg hennes breda vader och fylliga lår och rumpa.min flickvän och hon tog först en promenad på kvällen ner till älven cirka 2 kilometer det var värmebölja och över 25 plus. När dom kom tillbaka satt vi på altanen och tog en öl innan vi skulle grilla. direkt hon satte sig bredvid mig kom en stark doft av varm salt fitta. Den där råa kåtdoften som ja upplever det. Gillar när min flickvän luktar och smakar så vilket händer ibland. Men det här va riktigt gott att känna. och det va så tydligt för varje gång hon sära lite på benen eller ställde sig upp så kom dofterna.Sen efter grillningen och några öl gick vi in och satt inne innan hon gick sen på natten. Det va så till å med min flickvän sa sen när hon gått. kände du va hon lukta mus? ja sa jag. Sen fick jag ett på skämt nyp i örat och hon skratta och sa då blev väl du kåt för hon vet ju ja gillart.. Det är upphetsande med könsdoft såvida det inte är riktigt surt eller ruttet till doften.Det ska va det rätta liksom.