Inlägg från: Anonym (Anonym 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym 2)

Varför är det så?

Håller delvis med dig ts fast samtidigt finns det många kvinnor som skriver dåligt om män också så det går åt båda hållen. Och vadå mest ungdomar på TikTok?? Jag är där och det finns många vuxna där. 

Sen är det faktiskt emot reglerna att påstå att folk ljuger så jag tänker anmäla er som gör det. 

• Anonym (Anonym 2)

Anonym x2y - ja, det är emot reglerna att påstå att folk ljuger när du egentligen inte har någon aning. :)

• Anonym (Anonym 2)

Anonym x2y - spelar ingen roll om du tycker det är larvigt, det är emot reglerna :)

• Anonym (Anonym 2)

Anonym x2y - Hot? Hahaha, visa mig var det står att det är emot reglerna att säga att man ska anmäla någon för regelbrott. 

• Anonym (Anonym 2)

Anonym x2y - Hahaha och du kan ju anmäla mig för hot som du kallar det så får vi se om det händer någonting.

• Anonym (Anonym 2)

Dina 2 - Så du loggar in med annat konto för att fortsätta tjafsa? Blev du spärrad ett tag? Jag har aldrig berättat om jag är en kvinna eller en man och det måste jag inte heller berätta för dig. :) Det märktes direkt du började skriva i denna tråd att du är kränkt och det är ok, men låt det inte gå ut över andra.

Svar på tråden Varför är det så?